نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار «کوثر ولایت» در کتابخانه اهل بیت(ع) مشهد برپا شد
کد خبر: 2327142
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۰

نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار «کوثر ولایت» در کتابخانه اهل بیت(ع) مشهد برپا شد

نمايندگی آستان قدس رضوی: نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار «کوثر ولایت» با بیش از یک هزار عنوان منابع اطلاعاتی در کتابخانه تخصصی شبانه‌روزی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی برپا شد.

حسن محکی، رئیس کتابخانه تخصصی شبانه‌روزی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه(س) نمایشگاهی شامل کتب چاپ سنگی، بیش از یک هزار عنوان کتب چاپی از دانشمندان و نویسندگان برجسته و شخصیت‌های علمی و مذهبی داخلی و خارجی در این کتابخانه برپا شد.
وی ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه بیش از 50 نرم افزار شامل 500 عنوان کتب الکترونیکی در زمینه‌های زندگی، شخصیت، فضائل و سجایای اخلاقی، روایات و کرامات بزرگ بانوی دو عالم در کتابخانه تخصصی شبانه‌روزی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی در معرض دید عموم قرار گرفت.
وی افزود: از آثار به نمايش درآمده در اين نمايشگاه می‌توان به آثاری همچون کتب نفیس آثارالرسول(ص) و الکوکب‌الدری اشاره کرد كه به بررسس شخصیت حقیقی و حقوقی حضرت زهرا(س) پرداخته است.
محکی تصریح کرد: این کتابخانه با بیش از 500 هزار نسخه منابع اطلاعاتی خطی، چاپ سنگی، چاپی و الکترونیکی و بیش از 15 هزار عضو از حوزه و دانشگاه غنی‌ترین کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) در جهان اسلام به‌شمار می‌آید.
یادآوری می‌شود که این نمایشگاه همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن در کتابخانه تخصصی شبانه‌روزی اهل بیت(ع) برپا شد.
captcha