نمايشگاه «ياد ياران» در نگارخانه آفتاب برپا می‌شود
کد خبر: 2384907
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۰

نمايشگاه «ياد ياران» در نگارخانه آفتاب برپا می‌شود

گروه هنر: نمايشگاه «باران هستی» به مناسبت شب‌های قدر با آثاری از بهمن نوری سرابی، از 14 تا 26 مرداد در نگارخانه آفتاب گشايش می‌يابد.

به گزارش خبرگزاری قرانی ايران (ايكنا)، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای آفتاب، نمايشگاه آثار بهمن نوری سرابی، هنرمند شهيد و از شاگردان استاد نجومی به مناسبت شب‌های مبارك قدر، تحت عنوان نمايشگاه «باران هستی»، از 14 تا 26 مرداد در نگارخانه آفتاب گشايش می‌يابد.
بنابراين گزارش اين نمايشگاه مجموعه‌ای زيبا و به ياد ماندنی هنر خوشنويسی برگرفته از آيات قرآن كريم، احاديث معصومين و تذهيب به شيوه ثلث است كه همه روزه بجز روزهای تعطيل از ساعت 9 تا 19 جهت بازديد عموم به نمايش گذاشته می‌شود.
گفتنی است بهمن نوری در سال 1339 در كرمانشاه متولد شد.وی از نوجوانی به فراگيری هنر خوشنويسی پرداخت و در رشته‌های علوم سياسی و روابط بين الملل و حقوق، مدرك كارشناسی خود را اخذ كرد. وی پس از مسموميت شيميايی در جنگ تحميلی در سال 1382 با تحمل رنج و فروان در سن 43 سالگی به درجه رفع شهادت رسيد.
علاقهمندان جهت بازديد می‌توانند به نشانی خيابان دكتر شريعتی، روبه روی سه راه دولت، كوچه امامزاده، فرهنگسرای آفتاب مراجعه كنند و جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن‌های 22009000 و 22000827 تماس بگيرند.
captcha