عجز و ناتوانی دشمنان زمينه‌ساز اهانت به ساحت پيامبر(ص) شده است
کد خبر: 2418880
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۶
پرده‌ای ديگر از اسلام‌ستيزی در غرب/ محكوميت اهانت به ساحت مقدس پيامبر(ص)

عجز و ناتوانی دشمنان زمينه‌ساز اهانت به ساحت پيامبر(ص) شده است

گروه ادب: رئيس سازمان اسناد و كتابخانه ملی با تأكيد بر اينكه تلاش دشمنان برای خاموش كردن نور قرآن، پيامبر(ص) و ائمه معصومين(ع) به جايی نرسيده است، ساخت فيلم اهانت‌آميز به ساحت مقدس پيامبر (ص) را ناشی از عجز و ناتوانی دشمنان دانست.

اسحاق صلاحی، رئيس سازمان اسناد و كتابخانه ملی در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآن ايران(ايكنا) گفت: نزول قرآن يك معجزه است و خداوند نيز در اين باره تأكيد كرده است كه اگر باور نداريد يك سوره و يا يك آيه مانند آن را بياوريد؛ بر همين اساس، دشمنان بعد از اينكه نتوانستند طی چندين صده و هزاران سال كاری از پيش ببرند، نوعی احساس حقارت، عجز و ناتوانی می‌كنند.
وی با بيان اين مطلب افزود: همين موضوع سبب شده است كه دشمنان هر از چند گاهی به اشكال گوناگون به اقداماتی توهين‌آميز نسبت به ساحت مقدس پيامبر اعظم(ص) دست بزنند يا قرآن كريم را بسوزانند.
صلاحی در بخش ديگری از سخنانش اظهار كرد: تلاش همه دشمنان اين بود كه قرآن را ريشه‌كن كنند. به نظر می‌رسد آنچه كه توسط برخی امرا و خلفا در دوره بنی اميه و بنی عباس انجام شد، به منظور قطع تنه و ريشه اصلی درخت تنومند اسلام بوده است.
رئيس سازمان اسناد و كتابخانه ملی در ادامه اين مطلب، شهادت ائمه معصومين(ع)، اسارت، زندان و جلای وطن به دست خلفای عباسی و اموی را، تلاش برای خاموش كردن نور قرآن عنوان كرد و گفت: خداوند متعال بهترين مكركنندگان است و همين سبب شده است كه مكر خداوند بر مكر آنان فائق آيد.
وی همچنين درباره موج اسلامگرايی و نگرانی صهيونيسم از اين موضوع ياد كرد و عنوان كرد: آنچه كه امروز مسيحيت صهيونيسم از آن نگران هستند، موج گرايش ملت‌های جهان به حقيقتی به نام اسلام است.
صلاحی يادآور شد: ما مسلمانان اعتقاد راسخ داريم كه اگر بشريت امروز تحقيق كند، فطرتی بيدار و به دور از تعصب داشته باشد، حتماً به حقيقت دست پيدا می‌كند و آن نيز غير از نورانيت پيامبر اعظم(ص)، قرآن و حقانيت دين مبين اسلام نيست.
رئيس سازمان اسناد و كتابخانه ملی در ادامه اين مطلب گفت: مسلمانان به همه اديان الهی احترام می‌گذارند؛ چرا كه همه اديان الهی از يك منبع نور واحد سرچشمه می‌گيرند و برای يك مأموريت كه همان هدايت بشر است به رسالت برگزيده شده‌اند كه در اين راستا حضرت محمد(ص) دين را كامل كرد.
وی در ادامه بيان كرد: فصول قرآن كريم با پيامبر(ص) كامل می‌شود، اما در كنار اين مصحف شريف كه صامت است، وجود يك قرآن ناطق نيز ضرورت دارد كه آن پيامبر اعظم(ص) و ائمه معصومين(ع) هستند. قرآنی كه همه دشمنان اسلام تلاش كردند آن را خاموش كنند؛ نوری كه پيامبر اكرم(ص) بر لزم توجه و مواظبت مسلمانان به آن با عنوان دو ثقل توصيه كردند.
صلاحی به تفكر صهيونيسم‌ها درباره تمدن اشاره كرد و افزود: امروز مسيحيت صهيونيزم به اين جمع‌بندی رسيده است كه بار ديگر بايد تئوری هانتينگتون را اجرايی كند و آن هم چيزی نيست جز برخورد تمدن‌ها. از اين رو بايد تلاش خود را به كار گيريم تا نگذاريم نور قرآن، پيامبر(ص) و اهل بيت(ع) خاموش شود.
captcha