تكليف اصلی همه ما ترويج نماز است
کد خبر: 2426864
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۰

تكليف اصلی همه ما ترويج نماز است

گروه اجتماعی: معاون توسعه مديريت و منابع انسانی استانداركهگيلويه و بويراحمد با تأكيد بر اهميت جايگاه نماز در زندگی شخصی و اجتماعی، گفت: تكليف اصلی همه ما ترويج نماز است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه كهگيلويه و بويراحمد، سيداكبر عليزاده، معاون توسعه مديريت و منابع انسانی استانداركهگيلويه و بويراحمد عصر روز شنبه، 15 مهر در نشست شورای اقامه نماز كه با هدف بررسی ديدگاه‌ها و نظرات كارشناسی در حوزه تبليغ و ترويج نماز در دستگاه‌های اجرايی با حضور تعدادی از مسئولين و اعضای شورا در استانداری برگزار شد، با تأكيد بر اهميت جايگاه نماز در زندگی شخصی و كاری گفت: تكليف اصلی همه ما ترويج نماز است.
وی با برشمردن آثار نماز افزود: نماز به عنوان ركن دين، می‌تواند راه‌گشای كليه اعمال فردی و اجتماعی و گره گشای مشكلات باشد.
معاون توسعه مديريت و منابع انسانی استاندار بيان كرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پايه نماز حركت خود را آغاز كرده است و به همين مناسبت و با نظر مشورتی مراجع عظام به مدت 20 دقيقه جهت برپايی نماز جماعت ظهر و عصر دستور به دست كشيدن از كار و ادای فريضه نموده است.
عليزاده يادآور شد: اين تكليف بر دوش مديران سنگينی بيشتری می‌كند كه بتوانند كاركنان زير مجموعه خود را به سمت نماز جماعت در وقت مقرر ترغيب كنند.
معاون استاندار همچنين به برنامه‌های تشويقی شورای اقامه نماز در جهت ترويج نماز در سطح دستگاه‌های اجرايی استان اشاره كرد.
captcha