نمايشگاه تخصصی نماز در زنجان برپا می‌شود
کد خبر: 2428339
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۶

نمايشگاه تخصصی نماز در زنجان برپا می‌شود

گروه اجتماعی: رئيس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: همزمان با دهه امامت نمايشگاه تخصصی نماز در زنجان برگزار خواهد شد.

سعيدی ناصری، رئيس ستاد اقامه نماز استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه زنجان، با تأكيد بر اهميت نماز و شأن نمازگزار اظهار كرد: يكی از مهم‌ترين مسائلی كه بايد مورد توجه قرار گيرد پرداختن به وجوه مختلف نماز از جمله اهميت و ارزش نماز، جايگاه نمازگزار و اهداف و آثار نماز است.
وی با اشاره به اين‌كه يكی از مهم‌ترين برنامه‌های ستاد اقامه نماز برگزاری نمايشگاه تخصصی نماز است، افزود: اين نمايشگاه با هدف نشر فرهنگ نماز، تبليغ و ترويج فرهنگ نمازخوانی درحوزه مساجد، آشنا‌سازی كدكان و نوجوانان با فريضه نماز، معرفی دستگاه‌های برتر در بحث اقامه نماز جماعت و غيره برگزار می‌شود.
اين مقام مسئول تصريح كرد: در اين نمايشگاه غرفه‌های مختلفی با موضوعاتی همچون خداشناسی، نماز، مسجد و نماز جماعت، نماز اول وقت، نماز شب، عفاف و سيره فاطمه‌زهرا(س) و فاطمه‌معصومه(س)، غدير، سمعی و بصری، پرده خوانی موضوعات مذهبی و نيز مركز مشاوره ويژه برادران و خواهران برپا خواهد شد.
ناصری گفت: اين نمايشگاه در دهه امامت بين اعياد قربان تا غدير خم يعنی از 5 لغايت 13 آبان‌ماه در مجتمع ورزشی زيتون برپا خواهد شد.
وی متذكر شد: در اين نمايشگاه علاوه بر دانش‌افزايی و آگاه‌سازی مردم نسبت به فريضه نماز، مسابقات فرهنگی مختلف با موضوعات نماز برای تمامی گروه‌های سنی برگزار می‌شود.
رئيس ستاد اقامه نماز استان زنجان در پايان خاطر‌نشان كرد: علاقمندان می‌توانند در ساعات بازديد با جنبه‌های مختلف نماز آشنا شده و شبهات و سؤالات خود را با اساتيد و مشاوران دينی حاضر در نمايشگاه مطرح كنند.
captcha