داشتن فكر بسيجی ما را در حفظ دستاوردهای نظام‌ ياری می‌کند
کد خبر: 2449473
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۵

داشتن فكر بسيجی ما را در حفظ دستاوردهای نظام‌ ياری می‌کند

گروه سياسی: بسيج پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلام ايران بوده و دشمن اكنون از فكر بسيج در هراس است و پوشيدن لباس بسيجی كمال افتخار برای هر انسان بوده اما داشتن فكر بسيجی ما را در حفظ دستاوردهای نظام، امام راحل و شهدا ياری خواهد كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه اردبيل، حجت‌الاسلام امير رشتبری، امام جمعه شهرستان خلخال در خطبه‌های هفته گذشته نماز جمعه اين شهرستان ضمن اشاره به ناتوانی و عجز استكبار در مقابل ندای اسلام‌خواهی فلسطين و غزه گفت: استكبار بداند با اين حملات هرگز به آرزوی ديرينه خود نمی‌رسد.
امام جمعه خلخال تصريح كرد: پهپاد حزب‌الله قلب رژيم صهيونيستی را هدف گرفت و اسرائيل در جبران اين شكست جهانی و رسوايی عظيم خود بی‌دفاعان و مظلومان در غزه را هدف قرار داده است.
رشتبری در بخش ديگری از سخنان خود به دهه امر به معروف و نهی از منكر اشاره كرد و افزود: امام حسين‌(ع) در مقابل تصميم محض خداوند تسليم شد و با فدا كردن خود و 72 يار باوفای دشت كربلا اسلام را ماندگار و ريشه طاغوت را متزلزل ساخت.
وی اظهار كرد: امام حسين‌(ع) در راه اصلی‌ترين دستور دينی يعنی امر به معروف و نهی از منكر و جلوگيری از گمراهی بشر جانفشانی كرد و اكنون نيز ثمره و دستاورد ايثار امام حسين‌(ع) در دشت نينوا در جامعه اسلامی ما مشهود است؛ استكبار بداند كه راه امام حسين‌(ع) به‌عنوان اصلی‌ترين راه و افكار امام حسين‌(ع) در قلب‌ها زنده می‌ماند و ادامه دارد.
امام جمعه خلخال در ادامه خطبه‌های نماز جمعه اين شهر در بيان فلسفه قيام عاشورا گفت: امام حسين‌(ع) با فكر ذلت، طاغوت و جهالت مبارزه كرد و ادامه دادن اين تفكر امام حسين‌(ع) در عصر كنونی وظيفه ماست.
رشتبری همچنين ضمن تبريك آغاز هفته بسيج گفت: بسيج پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلام ايران بوده و دشمن اكنون از فكر بسيج در هراس است و پوشيدن لباس بسيجی كمال افتخار برای هر انسان بوده اما داشتن فكر بسيجی ما را در حفظ دستاوردهای نظام، امام راحل و شهدا ياری می‌کند.
وی سالروز وفات شيخ مفيد و آيت‌الله ميرزا جواد تبريزی را گرامی داشت و با بزرگداشت ياد و خاطره آزادسازی سوسنگرد از شهيد چمران به‌عنوان كسی‌كه در آزادسازی سوسنگرد نقش عظيم داشت تجليل كرد.
امام جمعه خلخال گفت: صدور فرمان يك شبه امام خمينی‌(ره) در آزادسازی سوسنگرد كه توسط مقام معظم رهبری در آن‌زمان با درايت مديريت شد و با تلاش رزمندگان و شهدايی همچون چمران شاهد آزادی و فتح سوسنگرد از چنگال دشمن شديم.
وی به آزمايش موشك s200 ساخت جوانان توانمند ايرانی اشاره كرد و افزود: اين موشك همزمان قابليت هدف‌گيری هفت هدف را دارد و ما در كنار تحريم‌ها به اين فناوری دست يافته‌ايم و دشمن بداند با تحريم‌های بيشتر، قوای فكری، علمی و انديشه ايرانی دنيا را فرا می‌گیرد.
رشتبری اضافه كرد: رزمايش بزرگ مدافعان ولايت چهار به وسعت 850 هزار كيلومتر افتخاری جديد از فرزندان نظام بود.
وی افزود: امنيت ايران، اقتدار ايران پيام صلح و دوستی برای منطقه است، چرا كه هر چقدر اين قدرت الهی و معنوی ايران اسلامی بيشتر تقويت شود به نفع كشورهای منطقه است و حضور دشمنان در منطقه كمرنگ خواهد بود.
وی در پايان خطبه‌های نماز خطاب به دشمنان و كسانی كه هر چند گاهی با شاخ‌های شكسته برای ملت ايران خط و نشان می‌كشند، اظهار كرد: كوچكترين تعرض به نظام ارزشمند جمهوری اسلامی با پاسخ دشمن‌شكن ملت قهرمان ايران مواجه می‌شود.
captcha