سايت طرح ملی حفظ قرآن با امكانات جديد آماده ارائه خدمات‌رسانی است
کد خبر: 2484911
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۸

سايت طرح ملی حفظ قرآن با امكانات جديد آماده ارائه خدمات‌رسانی است

گروه فضای مجازی: سايت طرح ملی حفظ قرآن كريم يك سايت جامع تخصصی در زمينه حفظ قرآن است كه دارای مقالات اختصاصی و اخبار اختصاصی مربوط به حفظ قرآن كريم است، با امكانات جديد آماده ارائه خدمات‌رسانی است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، حفظ قرآن كريم به عنوان موثرترين راه بهره‌مندی و انس با كلام وحی زمينه‌ساز فهم و تدبر و عمل به دستورات اين كتاب آسمانی است، در همين راستا سايت طرح ملی حفظ قرآن كريم كه يك سايت جامع تخصصی در زمينه حفظ قرآن است، با امكانات جديد آماده ارائه خدمات‌رسانی است و علاقه‌مندان می‌توانند از اين سايت استفاده كنند.
بنابر اين گزارش، در سال‌های اخير فعاليت‌های ارزشمندی در زمينه حفظ و تدبر در قرآن انجام گرفته و حفظ قرآن كريم جايگاه ويژه‌ای يافته است كه در اين بين تاكيدها و راهنمايی معلم بزرگ قرآن كشور، مقام معظم رهبری تاثير بسزايی داشته است.
از جمله اشاره ايشان به تربيت 10 ميليون حافظ قرآن كريم سبب شد تا با تشكيل ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن كريم، به منظور انسجام بخشی و هماهنگی بين تمامی دستگاه‌های دولتی و مردمی با استقرار ستاد اجرايی دانش‌آموزان و فرهنگيان در وزارت آموزش و پرورش، ستاد اجرايی دانشگاهيان در نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، و ستاد اجرايی ساير اقشار در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حركت فراگير حفظ قرآن در سراسر كشور آغاز شود.
حال برای اين كه افراد بتوانند آشنايی بيشتری با طرح ملی حفظ قرآن كريم داشته باشند، می‌توانند به سايت طرح ملی حفظ قرآن كريم رجوع كرده و علاوه بر آشنايی با اين طرح در سايت ثبت نام كرده و از امتيازات عضويت درآن بهره‌مند شوند.
اين سايت دارای امكانات متنوعی از جمله مقالاتی در زمينه حفظ قرآن كريم است كه برای تمامی سنين قابل استفاده است، آدرس سايت طرح ملی حفظ قرآن كريم www.hefz.ghoran.ir است.
captcha