معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن آموزش و پرورش مازندران
کد خبر: 2528109
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۷

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن آموزش و پرورش مازندران

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت آموزش و پرورش استان مازندران، نفرات برتر سی و یکمین دوره مسابقات قرآن، نماز، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه دانش‌آموزان استان مازندران در بخش آقایان را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم کاوه، رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت آموزش و پرورش استان مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مازندران، نمایندگی ساری، با اشاره به برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات قرآن، نماز، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه دانش‌آموزان استان مازندران، گفت: این دوره از مسابقات در مقاطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه و در هشت رشته برگزار شد.
وی با اشاره به نتایج این دوره از مسابقات در بخش پسران، افزود: در رشته قرائت، حسين علی‌نيا از بابل، محمد حسين رحمانی از جويبار، محمد لائينی از نكا، محمد حسن ورزی از فريدونكنار، ميلاد ثامن از فريدونكنار و محمد مسعود رضا كاظمی از رامسر به ترتيب از دوم راهنمايی تا چهارم دبيرستان رتبه اول را كسب كردند.
كاوه تصريح كرد: در رشته حفظ، محمد تقی حيدری از بهشهر، محمد خرمی‌نيا از جويبار، اميرحسين خاسب از بهشهر، كميل هادی‌پور از بابل، سيدحسين ساداتی از بهشهر، محمدرضا محمدی از بهشهر به ترتيب از مقطع دوم راهنمايی تا چهارم دبيرستان رتبه اول این رشته را كسب كردند.
وی افزود: در رشته اذان محمد جواد علی‌نژاد از نكا، سجاد امير زاده قاسمی از بابل، اميرحسين سبحانی از قائمشهر، محمد بابايی از ساری ناحیه دو، محمد رضا قاسم پور از بابل و محمد كاظم گل محمدی از رامسر و در رشته تفسير، مهدی حسنی از بابل، عليرضا فهيمی از رامسر، فرزاد ناصری از محمودآباد، سعيد اسرافيلی از بابلسر، محمدمهدی غفاری از ساری ناحیه دو و محمد گل عليزاده از بندپی شرقی به ترتيب از مقطع دوم راهنمايی تا چهارم دبيرستان موفق به کسب رتبه اول این رشته شدند.
رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت آموزش و پرورش استان مازندران اظهار کرد: در رشته نهج‌البلاغه، امين حيدری محمود آباد، سيد رضا حسينی از چالوس، محمد جواد كامران از بابل، محمد احمدی از نكا، آيت رضايی از بابلسر و سيد امير حسين سليم بهرامی از ساری ناحیه دو به ترتيب از مقطع دوم راهنمايی تا چهارم دبيرستان حائز رتبه اول این رشته شدند.
وی افزود: در رشته صحيفه سجاديه: مهدی بازچين از بابل، اميرحسين بامتی از نكا، محمدعلی قاسمی درزی از آمل، علی صداقتی از بابل، علی حبيب‌پور از نكا و مهدی اكبری از بابل به ترتيب از مقطع دوم راهنمايی تا چهارم دبيرستان موفق به کسب رتبه اول این رشته شدند.
کاوه خاطرنشان کرد: در رشته انشای نماز ابوالفضل يوسفی از آمل، علی احمدی از ساری ناحیه دو ، رضا يوسفی از آمل، ابراهيم پرهام از نوشهر، حيدر قملاقی از نور، مهدی اكبرزاده از بابل و در رشته احكام، مرتضی كيهانی از چالوس، عليرضا تيموری از ساری ناحیه دو، حافظ يدی از قائمشهر، مرتضی قربانی از ساری ناحیه دو، مهدی سخايی از ساری ناحیه دو و محمد مهدی تقی‌زاده از آمل به از مقطع دوم راهنمايی تا چهارم دبيرستان موفق به کسب رتبه اول این رشته شدند.
با اشاره به نتایج سی و يكمين دوره مسابقات قرآن، نماز، نهج البلاغه، احکام و صحيفه سجاديه دانش‌آموزان استان مازندران در بخش دختران که در هفته اول اردیبهشت ماه 92 در رامسر به کار خود پایان داد، گفت: در رشته قرائت، فاطمه ابراهيم زاده از بابل، فاطمه خزايی كوهپر از نوشهر، ساجده عابدی از آمل، زهرا پورطهماسب از بابلسر و زهره ملكشاه از بابلسر و فاطمه مهدوی از آمل به ترتیب در مقاطع دو راهنمایی تا چهارم دبیرستان حائز رتبه اول شدند.
وی افزود: در رشته حفظ، كوثر اكبری از نكا، فاطمه قمی اويلی از بابل فاطمه كلايی از ساری، فاطمه عبدی از بابل، فائزه حبيبيان از بابلسر، سيده زهرا اله قلی‌پور از بابل به ترتیب در مقاطع دو راهنمایی تا چهارم دبیرستان حائز رتبه اول شدند.
کاوه تصریح کرد: در رشته تفسير سيده مريم مهدی پور از نكا، سيده فاطمه ميرشعبانی از بابلسر، زهرا فولادی از ساری ناحیه دو، روجا عفيفه از قائمشهر، شيوا خان بابايی از بابل و فائزه نورعلی زاده از بابل به ترتیب در مقاطع دو راهنمایی تا چهارم دبیرستان حائز رتبه اول شدند.
وی افزود: در رشته نهج البلاغه مهسا يوسفيان از قائمشهر، كيميا حسن پور از بابل، هانيه كبود از ساری ناحیه دو، فاطمه رستان از قائمشهر، ماناعمرانی از رامسر و فردوس قلعه از ساری ناخیه دو به ترتیب در مقاطع دو راهنمایی تا چهارم دبیرستان موفق به کسب رتبه اول شدند.
رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت آموزش و پرورش استان مازندران، بیان کرد: در رشته صحيفه سجاديه آرزو كرديان از بابلسر، سحر احسنی از محمود آباد، فاطمه صادقی از آمل، فاطمه فيروزمندی از فريدونكنار، حكيمه رمضانی از سواد كوه، زهرا شعبانی از محمود آباد به ترتیب در مقاطع دو راهنمایی تا چهارم دبیرستان حائز رتبه اول شدند.
کاوه اظها کرد: در رشته انشای نماز، سيده محدثه ميرشجاع از ساری ناحیه دو، فاطمه زهرا مهدوی از بابلسر، مريم نيك پسند از بابل، مريم باقری از نكا، هديه كيهانيان از رامسر و فاطمه غنی‌پور ملكشاه از بابل به ترتیب در مقاطع دو راهنمایی تا چهارم دبیرستان حائز رتبه اول شدند.
رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت آموزش و پرورش استان مازندران، خاطرنشان کرد: در رشته احكام، الهه تيز بخش از قائمشهر، سيده كوثر رضوی از محمود آباد، عارفه احمد صادقی از تنكابن، سيده زهرا صحرايی از ساری ناحیه دو، مريم محسنی از بابلسر و سيده عاطفه بزرگ نتاج از بابل به ترتیب در مقاطع دو راهنمایی تا چهارم دبیرستان موفق به کسب مقام اول در ـن دوره از مسابقات شدند.
captcha