مشكلات مردم استان بوشهر با حركت جهادی طی پنج سال حل می‌شود
کد خبر: 2535211
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۳

مشكلات مردم استان بوشهر با حركت جهادی طی پنج سال حل می‌شود

استاندار بوشهر گفت: اگر فرهنگ كار و تلاش در استان با نگاه جديد شكل بگيرد با حركت جهادی مشكلات مردم استان در پنج سال برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، فريدون حسنوند، استاندار بوشهر در نشست مشترك فرمانداران و مديران ستادی استانداری با تأكيد بر اين نكته كه جهاد تنها به دست گرفتن اسلحه نيست، اظهار كرد: اگر فرهنگ كار و تلاش در استان با نگاه جديد شكل بگيرد با حركت جهادی مشكلات مردم استان در پنج سال برطرف می‌شود.
وی افزود: همه امور مسلمين را می‌توان جهاد تلقی كرد و كار و تلاش شبانه روزی برای حل مشكلات مردم و استان جهاد است.
حسنوند با بيان اينكه مجموعه استانداری به‌عنوان موتور محركه استان محسوب می‌شود، افزود: مديران استانداری، فرمانداران و كارشناسان و ساير كاركنان استانداری نقش مهم و تأثيرگذاری در توسعه و پيشرفت استان دارند به گونه‌ای هر جا كار در هر زمينه‌ای متوقف شد توانايی به حركت درآوردن آن را دارند.
استاندار بوشهر داشتن برنامه دقيق و مدون زيرساخت‌های مهم برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها عنوان كرد و گفت: شما مديران استانداری به‌عنوان مسئولان استان تلقی و مديران ميانی نظام محسوب می‌شويد.
حسنوند با تأكيد بر اين نكته كه مديران نبايد ساعت كاری معينی داشته باشند، افزود: مديران استانداری در حوزه‌های مختلف ضمن اينكه بايد شبانه‌روز آماده خدمتگزاری باشند بلكه در زمان‌های بحرانی، ضمن رسيدگی به مشكلات در جهت عمران و آبادانی تلاش كند.
وی تأكيد كرد: فرمانداران، مديران‌كل و معاونين استانداری حلقه‌های به هم پيوسته يك زنجير هستند كه در كنار هم معنا پيدا می‌كنند.
استاندار بوشهر، مجموعه مديران استانداری را بازوهای استاندار و قلب استان عنوان كرد و تصريح كرد: استاندار به خودی خود هيچ است حتما بايد مجموعه مديران استانداری در كنار هم باشند تا بتوان حركت كرد.
حسنوند بر كنار گذاشتن روزمرگی تأكيد كرد و گفت: مديران بايد ضمن كنار گذاشتن روزمرگی نگاه به برنامه‌های چشم‌انداز پنج و 20ساله داشته باشندو در تنظيم بودجه سالانه هم پيشرفت هم عدالت در نظر بگيرند.
وی با تأكيد بر اينكه پايان عمر دولت دهم به معنای پايان فعاليت و تلاش نيست، افزود: بايد كارها و فعاليت‌ها محكم در دستور كار قرار گيرد و فرهنگ توقف كار بايد تعطيل شود و تا لجظه آخر بايد در جهت توسعه و پيشرفت استان بايد تلاش كرد.
استاندار بوشهر با بيان اينكه ويژگی مديران ولايت‌مدار در اين است كه زمان برای آنان فرق نمی‌كند، گفت: اين گونه مديران تا لحظه‌ای كه در سنگر مديريت هستند شبانه‌روز پرتلاش هستند اما برخی با در جازدگی و درماندن به فكر حفظ پست و مسئوليت هستند.
حسنوند تأكيد كرد: ما مسئول هستيم تا لحظه آخر با خدمت خالصانه انجام دهيم چراكه مردم بر گردن ما دين و حق دارند.
captcha