مسابقه پيام كوتاه «دستان بهشت» برگزار می‌شود
کد خبر: 2561857
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶

مسابقه پيام كوتاه «دستان بهشت» برگزار می‌شود

گروه فضای مجازی: مسابقه «دستان بهشت» در چهار بخش، در آستانه مهمانی، در حين مهمانی، در اوج مهمانی و تبعات مهمانی به صورت تلفنی و پيام كوتاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، مسابقه «دستان بهشت» هر روز ساعت 16:45 به مدت 30 دقيقه از شبكه يك پخش و به صورت پاسخگويی تلفنی و پيام‌ كوتاه برگزار می‌شود.
شركت‌كننده تلفنی اين مسابقه هفت مرحله را كه هر مرحله نمادی از صعود به همراه درخت طوبی به سوی بهشت است، پشت سر می‌گذارد و به ميزان ارتفاعی كه می‌گيرد جايزه دريافت می‌كند.
علاقه‌مندان برای شركت در مسابقه تلفنی اين برنامه مى‌توانند به سامانه پيام‌ كوتاه 3000990072 نام و شماره تلفن ثابت خود را ارسال كنند تا با آنها تماس گرفته شود.
در بخش مسابقه پيام كوتاه نيز هر روز يك مسابقه درباره موضوع برنامه برگزار می‌شود كه شركت‌كنندگان می‌توانند از شروع هر برنامه تا ساعت 9 صبح فردای آن روز پاسخ را به همان سامانه ارسال كنند.
مسابقه «دستان بهشت» به تهيه‌كنندگی و كارگردانی مصطفی ملابابازاده، در مؤسسه فرهنگی مطلع فجر صادق تهيه شده است و شركت پردازش گسترش فجر كه متشكل از نخبگان دانشگاهی است، مجری طرح برنامه به حساب می‌آيد.
captcha