برپايی كارگاه تصويرگری «كريمه تا كريم» در فرهنگسرای آفتاب
کد خبر: 2585629
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۶

برپايی كارگاه تصويرگری «كريمه تا كريم» در فرهنگسرای آفتاب

كارگاه تصويرگری «كريمه تا كريم» با حضور سيدحسام‌الدين طباطبايی و جمعی از هنرمندان تصويرگر به مناسبت گراميداشت هفته كرامت 19 تا 20 شهريورماه در فرهنگسرای آفتاب برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، ولادت حضرت معصومه(س) و سفر ايشان به شهر قم، نماز باران، مناظره امام رضا(ع) با دانشمندان، آخرين وداع امام رضا(ع) با مردم مدينه، باغ سيب و ... از عناوين موضوعی اين كارگاه است.
همچنين به مناسبت ميلاد با سعادت امام هشتم، امام رضا(ع) نمايشگاهی از آثار برگزيده شركت‌كنندگان 23 تا 28 شهريور در نگارخانه آفتاب جهت بازديد عموم از ساعت 9 تا 19 برپا می‌شود.
سيدحسام‌الدين طباطبايی متولد سال 1352 دانش آموخته رشته ارتباط تصويری از دانشكده هنر و معماری است و دارای عضويت در انجمن‌های هنرهای تجسمی، تصويرگران، هنرهای صنايع‌دستی است و تاكنون تصويرگری بيش از 80 عنوان كتاب كودك و نوجوان، تصويرگری و مديريت هنری مطبوعات را در كارنامه هنری‌اش دارد.
وی همچنين در بيش از 10 جشنواره داخلی و بين‌المللی از جمله جشنواره مطبوعات، جشنواره نقاشی جهان اسلام، جشنواره اديان توحيدی، جشنواره هنرجوان، جشنواره كتاب‌های درسی، جشنواره نيايش، جشنواره پادوا(ايتاليا)، جشنواره تصويرگری بلگراد برگزيده شده و در 20 نمايشگاه گروهی و انفرادی تصويرسازی داخلی و بين‌المللی نيز شركت داشته است.
يادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات بيشتر می‌توانند با شماره 22009000 تماس بگيرند.
captcha