هفدهمين شماره دوفصل‌نامه «آموزه‌های قرآنی» منتشر شد
کد خبر: 2603994
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹

هفدهمين شماره دوفصل‌نامه «آموزه‌های قرآنی» منتشر شد

گروه انديشه: هفدهمين شماره دوفصل‌نامه علمی ـ پژوهشی «آموزه‌های قرآنی» به صاحب امتيازی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مديرمسئولی محمدباقر فرزانه و سردبيری سيدمحمدباقر حجتی، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، هفدهمين شماره دوفصلنامه علمی ـ پژوهشی «آموزه‌های‌ قرآنی» به همت دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در 700 نسخه و در هشت مقاله با عناوينی همچون «بررسی جايگاه صلح فرهنگی در قرآن كريم» به قلم مهدی حسن‌زاده و رسول اكبری چايی‌چی «شواهد قرآنی روايات باب "كبر" اصول كافی» از حسن خرقانی و سيدمهدی خدايی انتشار يافت.
بر اساس اين گزارش، مقالات «بررسی روايت "اقرا كما يقرا الناس" با نگاهی به فهم شيخ انصاری» از محمدی علی مهدوی راد، سيدعلی دلبری و علی نصرتی «تاثير سرمايه اجتماعی بر نفوذ اجتماعی دين، در آموزه‌های قرآن»، نوشته سعيد معيدفر و محمدباقر آخوندی، «مولفه‌های نظريه اجتماعی بر اساس مبانی شناخت جامعه در قرآن» از غلام‌رضا جمشيدی‌ها و مجيد كافی از ديگر مقالات اين شماره دوفصل‌نامه «آموزه‌های قرآنی» است.
«تحليل معناشناختی "توجه به علم خدا و آثار آن در رفتار انسان" از ديدگاه آيات و روايات» از عبدالهادی مسعودی و عبدالحسين كافی؛ «معناشناسی واژه ذكر در قرآن كريم» از سهراب مروتی و سارا ساكی «تحليل و بررسی روش تفسيری كيوان قزوينی» از عباس مصلايی‌پور و يحيی ميرحسينی، از ديگر مقالات شماره تازه اين دوفصل‌نامه است.
يادآور می‌شود، فصل‌نامه علمی ـ پژوهشی «آموزه‌های قرآنی» به صاحب‌امتيازی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مديرمسئولی محمدباقر فرزانه و سردبيری سيدمحمدباقر حجتی منتشر می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه با شماره تلفن 2230772 با پيش‌شماره 0511 و آدرس اينترنتی www.razavi.ac.ir مراجعه نمايند.
captcha