طرح بزرگ راوی معلم در مشهد آغاز به کار کرد
کد خبر: 2612398
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
از صبح امروز؛

طرح بزرگ راوی معلم در مشهد آغاز به کار کرد

گروه اجتماعی: طرح راوی معلم با شرکت بیش از دو هزار معلم از صبح امروز، ششم آذرماه، در محل پژوهشکده عباس‌زادگان مشهد آغاز شده است.

حسین واحدی، کارشناس اداره شاهد و ایثارگران آموزش وپرورش خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با بیان اینکه طرح راوی معلم از صبح امروز، ششم آذرماه، در محل پژوهشکده عباس‌زادگان مشهد آغاز شده است، عنوان کرد: دوره‌های آموزشی راوی معلم طی انعقاد تفاهم‌نامه با مشارکت ادارات کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سپاه امام رضا(ع) اجرا می‌شود.

واحدی با ذکر اینکه، دو هزار نفر از معلمان نواحی هفت‌گانه مشهد و منطقه تبادکان در مرحله طرح راوی معلم مشارکت دارند، گفت: مرحله نخست این طرح در نواحی سه، پنج و شش آموزش و پرورش خراسان رضوی، به منظور انتقال فرهنگ دفاع مقدس به دانش‌آموزان و معلمان مدارس در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه، مرحله نخست کارگاه آموزشی راوی معلم، از امروز، ششم آذرماه در ناحیه سه آموزش و پرورش مشهد به اجرا گذاشته شد، اضافه کرد: در اولین کارگاه آموزشی، 320 نفر از معلمان وابسته به جامعه ایثارگری ناحیه سه آموزش و پرورش مشهد به مدت 76 ساعت طی 12 روز آموزش ‌های لازم را فرامی‌گیرند.

کارشناس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در جلسه نخست سیدمحمدجواد حسینی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، منصوره شریف‌الحسینی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد، اکبر نجاتی، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، فرماندهان سپاه و ارتش و جمعی از راویان استان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در مراحل بعدی طرح راوی معلم، دوره‌های آموزشی برای معلمان نواحی یک، دو، چهار و هفت آموزش و پرورش در منطقه تبادکان به اجرا در خواهد آمد، به بخشی از سخنان دکتر سیدجواد حسینی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح‌ها در آموزش و پرورش، گامی مؤثر برای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در مدارس است.

 

captcha