دانش آموزان بسیجی در عرصه های تعلیم و تربیت نقشی اساسی دارند
کد خبر: 2612407
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶

دانش آموزان بسیجی در عرصه های تعلیم و تربیت نقشی اساسی دارند

گروه سیاسی: دانش آموزان بسیجی در عرصه های تعلیم و تربیت می توانند نقشی اساسی و چشم گیر داشته باشند چراکه قشر دانش آموزی پایه و ریشه دیگر بخش ها هستند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان، عزت الله ستوده، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان پنج شنبه ششم آذر در اجلاس سالیانه بسیجیان دانش آموز همدانی نیز در این نشست با اشاره به گذشت سه دهه از نظام انقلاب اسلامی و آغاز دهه چهارم، اظهار کرد: دهه حال حاضر دهه عدالت و پیشرفت و حرکت به سوی جامعه اسلامی شتاب بیشتری به خود گرفته و تحقق بسیج 10ها میلیونی به عنوان تشکل حزب الهی مطالبه نظام  و رهبری است.
عزت الله ستوده ادامه داد: با حضور همه صاحب نظران و فرهیختگان تحقق جامعه اسلامی باید فراهم شود، با توجه به ظرفیت های بسیج دانش آموزی برای عمق بخشی به انقلاب، این نهاد در نظر دارد تا با استفاده از همه ظرفیت های نظری و فکری با برگزاری مجامع زمینه لازم را برای استفاده از فرهیختگان و صاحب نظران فراهم کند.
وی با اشاره به اینکه مجمع دانش آموزان بسیجی به دنبال اجرای فرامین رهبری است، اذعان داشت:با برگزاری این همایش ها می توان در تربیت بخشی از نیروی های ارزنده انقلاب قدم برداشت، این شوراها می تواند زمینه هایی را فراهم کند.
وی افزود: آینده ایران در دست بسیجیان دانش آموز است، تقویت و توسعه و ظرفیت های تجربه اندوزی برای دانش آموزانی که قصد دارند مدیریت جامعه اسلامی را بر عهده داشته باشند در این نشست ها میسر می شود.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با تاکید بر اینکه دانش آموزان در فرایند پیروزی انقلاب نقش گسترده و چشم گیری داشتند، افزود: در دوران دفاع مقدس قشر دانش آموز در جبهه های جنگی حضور داشته اند، تقدیم 36 هزار دانش آموز نشان از این نقش ارزنده دارد.
ستوده افزود: دانش آموزان بسیجی در عرصه های تعلیم و تربیت نقشی اساسی و چشم گیر می توانند داشته باشند، قشر دانش آموزی پایه و ریشه دیگر بخش ها هستند.
وی با اشاره به اینکه در همه اقشار زمینه لازم را فراهم کرده و در سایر اقشار نباید دغدغه داشت، عنوان کرد: چرا که با شکل گیری شخصیت، انسان در برابر تندبادها در امان خواهد بود و اکنون در استان دو شورای علوی و فاطمی برای دانش آموزان تشکیل شده است.

captcha