تفکر بسیجی به عنوان تفکر اسلامی تداوم یافته است
کد خبر: 2612408
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷

تفکر بسیجی به عنوان تفکر اسلامی تداوم یافته است

گروه سیاسی: فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان با بیان اینکه شاخصه اصلی بسیج، ولایتمداری و اخلاص برای خداست، گفت: تفکر بسیج توسط مقام معظم رهبری به عنوان تفکر اسلامی تداوم یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به نقل از روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب سرهنگ سید شهریار موسوی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، با بیان اینکه شاخصه اصلی بسیج، ولایتمداری و اخلاص برای خداست گفت: بسیج تفکری است که از سوی امام خمینی(ره) در ایران اسلامی ایجاد شد و پس از ایشان این تفکر توسط  مقام معظم رهبری به عنوان یک تفکر اسلامی تداوم یافت و دلداگان به این تفکر، بسیجیان اصیل و واقعی هستند.

موسوی، امام علی(ع) را نمونه ای از یک بسیجی واقعی دانست و گفت: ما باید با تبعیت از این امام همام در راستای پیروی از ولایت و نمونه ای راستین از یک بسیجی واقعی در جامعه گام برداریم.

وی در ادامه از اجرای 80 برنامه در هفته بسیج توسط حوزه مقاومت شهید تندگویان خبر داد و گفت: حضور نیروهای بسیجی در رزمایش الی بیت المقدس، برگزاری مراسم زیارت عاشورا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نشست شورای عالی قشرها، حضور با شکوه بسیجیان در نماز عبادی ـ سیاسی جمعه، اجرای مراسم جمع خوانی قرائت قرآن و افتتاح نمایشگاه انقلاب و بیداری اسلامی از برنامه های هفته بسیج در حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان است.  

وی افزود: غبار روبی مزار شهدا، برگزاری رزمایش زنان عاشورایی - تحکیم اسلامی -، انتشار نشریه بشارت، برگزاری و افتتاح نمایشگاه کتاب و توانمندیهای بسیج، برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی ایستگاههای صلواتی از دیگر برنامه های هفته بسیج محسوب خواهند بود.

captcha