قرآن‌آموزان دهلرانی به دنبال کلاس‌ در مؤسسات هستند
کد خبر: 2612675
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶
با تعطیلی مؤسسه آل‌یاسین؛

قرآن‌آموزان دهلرانی به دنبال کلاس‌ در مؤسسات هستند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: قرآن‌آموزان دهلرانی با تعطیلی مؤسسه آل‌یاسین، کماکان بلاتکلیف به دنبال کلاس‌های قرآنی در مؤسسات دیگر هستند.

عبدالجلیل ناصرزاده، مدیر مؤسسه آل‌یاسین دهلران از استان ایلام در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: از ابتدای مهرماه به علت نداشتن فضایی مناسب برای راه‌اندازی کلاس‌های آموزشی قرآن این مؤسسه تعطیل شده و قرآن‌آموزان کماکان بلاتکلیف به دنبال کلاس‌های قرآنی در مؤسسات دیگر هستند.

وی افزود: از ابتدای فصل پاییز به دنبال جذب حمایت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای راه‌اندازی مجدد کلاس‌های قرآنی هستیم که تاکنون هیچ حمایتی از این مؤسسه نشده است.

ناصرزاده ابراز کرد: تا قبل از مهرماه در مساجد مختلف و خانه قرآن‌آموزان کلاس‌های قرآنی این مؤسسه دایر و شرکت‌کنندگان کلاس‌ها را با سختی‌های فراوانی طی می‌کردند و همیشه به دنبال جذب حمایت از نهادهای مرتبط بودیم که متاسفانه حمایت قابل قبولی از این مؤسسه نشد.

مدیر مؤسسه آل‌یاسین دهلران از استان ایلام اشاره کرد: نبودن فضا از مواردی است که باعث می‌شود برخی مؤسسات که کلاس‌ها را در فضای استیجاری برگزار می‌کنند با اجاره بهای سنگین و جابجا شدن‌های متوالی دست و پنجه نرم کرده و در همه اوقات دغدغه برگزاری کلاس‌ها را داشته باشند.

ورود خیرین قرآنی با همکاری نهادهای مرتبط

وی تصریح کرد: نهادهایی که مجوز فعالیت این مؤسسات را صادر می‌کنند باید حمایت‌هایی از این مؤسسات داشته تا آنان با کمتری مشکلاتی به برگزاری کلاس‌های قرآنی بپردازند.

ناصرزاده گفت: امیدواریم خیرین قرآنی با همکاری نهادهای مرتبط در این مسیر وارد شوند تا برای مؤسسات استیجاری امکاناتی را فراهم کنند تا این مؤسسات بتوانند به سادگی کلاس‌های آموزشی خود را برگزار کنند.

این مؤسسه در زرین‌آباد دهلران واقع شده است.

captcha