نگاهی به جلسات پیشکسوت قرآنی خوزستان در سی سال اخیر
کد خبر: 2613857
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷

نگاهی به جلسات پیشکسوت قرآنی خوزستان در سی سال اخیر

گروه فعالیت‌های قرآنی: آنچه که در این متن آمده است نگاهی دارد به جلسات قرآنی هفتگی سیف‌الله معلمی که در سال ۸۷ از سوی سازمان دارالقرآن الکریم کشور به‌عنوان پیشکسوت قرآنی برگزیده شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به جرأت می‌توان گفت همه قاریان قدیمی استان خوزستان محضر سیف‌الله معلمی را درک کرده‌اند. ایشان معلمی با‌ سابقه‌ای طولانی در تدریس قرآن کریم چهره‌ای شناخته شده برای همه قرآنیان خوزستان است و پس از سالها همچنان مانند شاگرد به او ادای احترام می‌کنند.

وی فرزند حبیب‌الله معلمی شاعر اهل‌ بیت(ع) و حماسه‌سرای هشت سال دفاع مقدس است که چهارم تیر سال 92 دعوت حق را لبیک گفت.

سیف‌الله دوشنبه‌ها ساعت 10 ساختمان شماره 1 دانشگاه آزاد ‌اهواز میزبان تدریس این استاد قرآنی در رشته تجوید و آواشناسی است. همچنین وی در کوی استادان دانشگاه شهید چمران اهواز در چهارشنبه هر هفته و به صورت دوره‌ای در خانه یکی از استادان حضور یافته و به قرائت و تفسیر قرآن می‌پردازد.

مسجد فاطمیه کیانپارس، مسجد چیت‌ساز و آستان علی‌بن مهزیار اهوازی نیز پذیرای دوره‌های آموزشی این مربی علوم قرآنی خوزستان هستند.

«سیف‌الله معلمی» این چهره قرآنی خوزستان در سال 87 به عنوان پیشکسوت قرآنی استان در سی سال اخیر از طرف سازمان دارالقرآن الکریم کشور برگزیده اعلام شد.

captcha