وبلاگ‌نویسی هیئت‌های مذهبی؛ گامی مؤثر در ارتقای فرهنگ دینی
کد خبر: 2614186
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲

وبلاگ‌نویسی هیئت‌های مذهبی؛ گامی مؤثر در ارتقای فرهنگ دینی

گروه فضای مجازی: کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی کوثر با اشاره به آغاز بکار طرح وبلاگ نویسی هیئت‌های مذهبی این امر را گامی مؤثر در ارتقای فرهنگ دینی عنوان کرد.

علی صادقی، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی کوثر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، گفت: طبق جلسات برگزار شده با متخصصین در امر فضای مجازی و رابطین فرهنگی هیئت‌های مذهبی، اولین وبلاگ هیئت‌های مذهبی با هدف ارتقای بینش دینی در اذهان جوانان، پر کردن اوقات فراغت مخاطبین و رشد و بالندگی فرهنگ دینی با ایجاد وبلاگ هیئت مذهبی حضرت ابوالفضل(ع) شهر گیوی کار خود را آغاز کرد.
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی کوثر افزود: تقسیم‌بندی امور در میان جوانان علاقه‌مند، تحقیق و تفحص در زمینه فرهنگ دینی با در اختیار قرار دادن منابع معتبر توسط اداره تبلیغات اسلامی کوثر، تهیه عکس از سنوات گذشته و استفاده از منابر روحانیون در طرح محتوای وبلاگ از اهم فعالیت های صورت گرفته در این امر می‌باشد.
اداره تبلیغات اسلامی کوثر با در اختیار قرار دادن رایانه و وسایل مورد نیاز به هیات های مذهبی در محل اداره تبلیغات و نظارت به این امر در رسیدن به اهداف این طرح فعالیت می‌کند.

captcha