بیستمین مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی آذربایجان‌ شرقی تشکیل شد
کد خبر: 2618892
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۴

بیستمین مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی آذربایجان‌ شرقی تشکیل شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: بیستمین مجمع عمومی ـ عادی اتحادیه مؤسسات قرآنی آذربایجان‌ شرقی در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

محسن احمدی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: بیستمین مجمع عمومی عادی اتحادیه با حضور حجت‌الاسلام حمید عظیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، شبستری، معاون سیاسی ـ امنیتی آذربایجان شرقی، سردار استوار آذر، مدیرکل امور شبکه اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی و مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن استان در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این جلسه با هدف انتخاب بازرسان این اتحادیه همراه بود، افزود: با توجه به تصمیمی که اعضای مجمع گرفتند، ابراهیم عبدی از مؤسسه دارالرضوان و زهرا ضیایی‌وند از مؤسسه مشکاة تبریز به مدت یکسال به عنوان بازرسان ابقاء شدند.

احمدی با تأکید بر اینکه در این جلسه 85 مؤسسه قرآنی حضور داشتند، ادامه داد: در این جلسه گزارش یک ساله از روند عملکرد این اتحادیه ارائه شد و سپس دو نفر از مدیران مؤسسات قرآن گزارشی از فعالیت‌ها و درخواست‌های مؤسسات ارائه کردند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: همچنین اطلاع‌رسانی راه‌اندازی پایگاه اینترنتی اتحادیه مؤسسات استان به نام «بینات» از دیگر موارد مطروحه در این مجمع عمومی بوده است.

وی عنوان کرد: اعطای لوح‌ تقدیر به تعدادی از مدیران خانه‌های قرآن و مؤسساتی که در همایش 12 هزار نفری که 22 شهریورماه امسال به منظور اختتامیه فعالیت‌های نیمه اول مؤسسات قرآنی انجام گرفته‌ بود و با حضور قرآن‌آموزان مؤسسات قرآنی در سالن پورشریفی تبریز و با همکاری دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان برگزار شده بود، پایان بخش بیستمین جلسه این مجمع عمومی بود.

captcha