برپایی کارگاه پژوهشی از سوی مؤسسه قرآنی معجزه جاوید
کد خبر: 2620213
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
به مناسبت هفته پژوهش صورت گرفت؛

برپایی کارگاه پژوهشی از سوی مؤسسه قرآنی معجزه جاوید

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: همزمان با هفته پژوهش کارگاه آموزشی ـ پژوهشی قرآنی در مدرسه علی‌اکبر فولادی ۲ شهریار به همت موسسه معجزه جاوید در حال برگزاری است.

عقیل وطن‌دوست، مدیر مؤسسه معجزه جاوید در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته پژوهش کارگاه آموزشی ـ پژوهشی با موضوعات قرآنی ویژه دانش‌آموزان ششم ابتدایی در دبستان علی‌اکبر فولادی 2 شهریار از ابتدای این هفته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه طی شش جلسه برگزار می‌شود، عنوان کرد: آشنایی با تحقیق و پژوهش، آشنایی با روش‌ها و ابزارهای تحقیق و انتخاب موضوع و اصل قرآن‌پژوهی از جمله مطالبی است که در این کارگاه ارائه می‌شود.

وطن‌دوست اظهار کرد: 80 نفر از دانش‌آموزان در این کارگاه حضور دارند و این کارگاه به مدت دو ساعت در هر جلسه تشکیل می‌شود.

مدیر مؤسسه معجزه جاوید عنوان کرد: پس از اتمام کارگاه موضوع پژوهشی قرآنی به هر کدام از دانش‌آموزان ارائه می‌شود و هر فرد پس از یک ماه و تا پایان دی‌ماه می‌توانند تحقیقات و مقالات خود را تحویل دهند.

وی اضافه کرد: تحقیقات و مقالات ارائه شده در قالب نمایشگاهی در دهه فجر امسال در معرض نمایش گذاشته می‌شود و همچنین به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

وطن‌دوست در پایان یادآور شد: این کارگاه با همکاری علی عبدالحسینی، مدیر دبستان علی‌اکبر فولادی 2 شهریار و به همت  مؤسسه معجزه جاوید در حال برگزاری است.

captcha