نصب نرم‌افزار قرائت ۷۰ قاری قرآن بر روی گوشی‌های آیفون
کد خبر: 2620618
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷

نصب نرم‌افزار قرائت ۷۰ قاری قرآن بر روی گوشی‌های آیفون

گروه بین‌الملل: دارندگان گوشی‌های هوشمند آیفون(ساخت شرکت اپل)، می‌توانند نرم‌افزار رایگان «القرآن الکریم»(Holy Quran) که دربردارنده تلاوت ۷۰ قاری برجسته است را بر روی گوشی‌های همراه خود نصب کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «aitnews.com»، از مدت‌ها پیش کاربران اینترنتی می‌توانستند با مراجعه به برخی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی همچون «یوتیوب» و «ساوند کلاود» در هر زمان و با صدای هر قاری که می‌خواستند به تلاوت قرآن کریم گوش فرادهند.
اما با توجه به زمان‌بر بودن این کار و دشواری خاص خود، استفاده از نرم‌افزارهای قرآنی در تلفن‌های همراه هوشمند از سوی کاربران بسیار مورد استقبال قرار گرفت.
در همین راستا، دارندگان تلفن‌های همراه هوشمند آیفون(ساخت شرکت اپل) می‌توانند نرم‌افزار رایگان «القرآن الکریم»(Holy Quran) را بر روی تلفن همراه خود نصب کنند، زیرا این برنامه امکان گوش‌دادن به تلاوت قرآن کریم با صدای بیش از 70 قاری را فراهم می‌کند و کاربران در هنگام گوش‌دادن به آیات می‌توانند سوره‌های قرآن کریم را نیز تلاوت کنند.
در این نرم‌افزار پس از فعال‌سازی آن، فهرست سوره‌ها برای انتخاب سوره برای قرائت‌کردن و یا گوش دادن با صداری قاری موردنظر نمایان می‌شود.
همچنین، کاربران می‌توانند سوره‌ها را بر روی دستگاه تلفن همراه خود دانلود کنند که بدون نیاز اینترنت نیز امکان گوش‌دادن به آن‌ها فراهم باشد.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دوست
|
-
|
۱۳۹۳/۰۹/۲۸ - ۱۱:۲۶
0
2
ممنون اما آدرسی برای دانلود ندادید حداقل آدرس سایت را لطف بفرمایید
ناشناس
|
-
|
۱۳۹۳/۰۹/۲۹ - ۰۹:۵۵
0
1
کاربران اپل از فروشگاه اپل همه نرم افزار ها را دانلود میکنند
captcha