مسلمانان چهره واقعی مدعیان دروغین اسلام را شناخته‌اند
کد خبر: 2622024
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۳
امام جمعه تالش:

مسلمانان چهره واقعی مدعیان دروغین اسلام را شناخته‌اند

کانون خبرنگاان نبأ/ فاطمه صحرایی: حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری وقف را صدقه جاریه نامید و آن را خدمتی برای جامعه دانست که حسنات آن تا ابد باقی خواهد ماند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری، امام جمعه شهرستان تالش در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان در روز 28 آذرماه با اشاره به آیات قرآن گفت: انفاق کنید که درخواست انسان پس از مرگ برای انفاق و حسنات جاریه زیاد است ولی باید دانست که با مرگ انسان نیز پرونده حسنات او بسته خواهد ماند. انسان‌های مؤمن زیادی را در شهر می‌شناسیم که بعضاً وصیت می‌کنند تا پس از مرگ، اموال‌شان در راه خیر صرف شود ولی باید دانست که پس از مرگ پرونده اعمال آنها نیز بسته می‌شود.

وی گفت: باید به حال چنین افرادی افسوس خورد که در زمان حیات خود با آنکه می‌توانند با ساخت مسجد، بیمارستان و یا بنیادی برای کمک به محرومان و... برای خود صدقه جاریه بگذارند ولی آن را به یک وصیتی خالی وا می‌نهند و می‌روند.

خطیب جمعه شهرستان با اشاره به 28 صفر و سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) با برشمردن اخلاق حسنه رسول اکرم(ص) و همچنین مقارن بودن آن با شب یلدا گفت: باید مراقب بود تا مبادا در روز آخرت به هنگام نیاز به شفاعت این بزرگواران شرمنده آنها باشیم، اگر شب یلدا را چند روز بعد هم گرامی بداریم هیچ جای دوری نخواهد رفت و این ایام حزن و اندوه را نباید جایگزین شیرینی و آجیل و جشن و میهمانی عوض کنیم.

وی وهابیون و داعشی‌های مدعی اسلام را جانیان بی‌دین دانست که بویی از انسانیت نبرده‌اند که الحمدالله امروز همه مسلمانان چهره واقعی آنها را شناخته‌اند.امام جمعه تالش به واقعه گروگانگیری دانش‌آموزان پاکستانی و کشتار کودکان بیگناه مسلمان نیز اشاره‌ای داشت و افزود: آنها بویی از انسانیت نبرده‌اند حتی حیوانات درنده نیز به اندازه وهابیون دست به قتل و غارت نمی‌زنند.

ناطق جمعه این هفته شهرستان تالش با اشاره به آخرین روز ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) گفت: خدا این توفیق را نصیب ما کرده است تا در کشور هر از چند گاهی به زیارت این امام بزرگوار مشرف شویم، از پیامبر اکرم(ص) نقل است که ایشان شفیع مسلمانان در روز قیامت خواهد بود.

captcha