سرنوشت کشور وابسته به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ملت ایران است
کد خبر: 2623026
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰

سرنوشت کشور وابسته به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ملت ایران است

گروه اجتماعی: امام جمعه موقت تربت حیدریه گفت: سرنوشت کشور وابسته به مذاکرات هسته‌ای نیست بلکه وابسته به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمد عصمتی، امام جمعه موقت تربت حیدریه 28 آذرماه در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: پیامبر اسلام(ص) 23 سال با تمام نامهربانی های جبهه کفر و منافقان و برای عزت مسلمانان و اسلام تلاش کرد تا جامعه از گمراهی و ضلالت نجات پیدا کند.

حجت الاسلام عصمتی گفت: خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در ادامه مسیر رسول خدا(ص) گام برداشتند و برای آگاهی مردم و دعوت به حق، تمام سختی ها، دشمنی‌ها و ناملایمات را تحمل کردند.

وی در ادامه به حضور کاروانهای پیاده امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: پیاده روی زائران امام هشتم در دهه آخر ماه صفر، ادامه سیره و روش اهل بیت(ع) است و این دلسوختگان با پیروی ازمکتب امام حسن مجتبی(ع) با تمام وجود بدون خستگی پا در مسیر عشق گذاشته تا خود را به حریم قدس رضوی برسانند.

 امام جمعه موقت تربت حیدریه عنوان کرد: رحلت پیامبر(ص) بزرگترین مصیبت جهان است زیرا رسول خدا(ص) تا پایان عمر نگران امت اسلامی از توطئه های دشمن بود.

وی در ادامه با بیان جنایات آمریکا و استکبار جهانی اظهار کرد: شکست آمریکایی ها در تحریم ها مؤید تحقق سخنان امام خمینی(ره) است که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

حجت الاسلام عصمتی گفت: سرنوشت کشور وابسته به مذاکرات هسته ای نیست بلکه وابسته به ظرفیت ها وقابلیت های ملت ایران است.

captcha