برگزاری ۶۴ گفتمان دینی در مدارس دلفان
کد خبر: 2623081
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۹

برگزاری ۶۴ گفتمان دینی در مدارس دلفان

گروه اندیشه: کارشناس امور فرهنگی ـ تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی دلفان از برگزاری ۶۴ گفتمان دینی در مدارس این شهرستان خبر داد.

امین فاضلی، کارشناس امور فرهنگی ـ تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، گفت: با توجه به ابلاغیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان اجرای طرح گفتمان­‌های دینی مدارس با هدف ارتقاء سطح معلومات دینی دانش‌­آموزان در نیمه دوم سال‌جاری در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان قرار گرفته است.
وی ارتباط مستقیم جوانان و نوجوانان با روحانیون و پاسخگویی درست و منطقی به سؤالات و شبهات دانش‌آموزان را از نتایج این گفتمان‌ها برشمرد و افزود: طبق برنامه‌­ریزی­‌های صورت گرفته این گفتمان‌ها در سطح چهار دبیرستان پسرانه و چهار دبیرستان دخترانه شهرستان در حال برگزاری هستند.
فاضلی در پایان با اشاره به موضوعات این گفتمان‌ها، تصریح کرد: تکنولوژی­‌های نوین اطلاعات و ارتباطات و جنگ نرم، مهارت­‌های زندگی، عفاف و حجاب، روابط اجتماعی، نحله­‌های فکری و عرفان‌های انحرافی، دین و زندگی و مبانی انقلاب اسلامی و پیامدهای آن از جمله موضوعات قابل طرح در این گفتمان‌ها است.

captcha