صدا و سیمای خراسان رضوی در سوگ پیامبر(ص) و امام هشتم(ع)
کد خبر: 2623486
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

صدا و سیمای خراسان رضوی در سوگ پیامبر(ص) و امام هشتم(ع)

گروه اجتماعی: شبکه استانی صدای خراسان رضوی به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) ویژه برنامه هایی را تهیه و تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای خراسان رضوی، شبکه استانی صدای خراسان رضوی به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) ویژه برنامه هایی را تهیه و تدارک دیده است.

«اسوه های مهربانی» به تهیه کنندگی نادر افشار، «شوق زیارت» به تهیه کنندگی رضا سلیمانی و تولید سه برنامه با عنوان «لحظه های فراق» به تهیه کنندگی علیرضا اعلم از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در سه شب آخر ماه صفر هستند.

طرح مباحث کارشناسی، مداحی، گزارش از زائران پیاده، گزارش از شهرستان ها و سطح شهر، ارتباط با مراکز استان ها و شبکه های سراسری و ... از بخش های مختلف این برنامه ها به شمار می‌رود.

از جمله برنامه های سیمای استانی خراسان رضوی نیز می‌توان به برنامه «نورالهدی» و ویژه برنامه «مرثیه آفتاب» با بخش هایی همچون کارشناسی، مداحی، گزارش از زائران پیاده، عزاداری های حرم و سطح شهر و ارتباط با مراکز و شبکه های سراسری و ... اشاره کرد.

پخش زنده زیارت ائمه بقیع(ع) و زیارت حضرت رسول(ص) از حرم مطهر رضوی یکشنبه بعد از اذان ظهر، پخش زنده اجتماع عزاداران رضوی در روز شهادت امام رضا(ع)، پخش زنده خطبه خوانی و شام غریبان امام رضا(ع)، پخش زنده «محفل انس با قرآن» از حرم مطهر رضوی در شب شهادت امام رضا(ع) از ساعت 23:30 و
پخش برنامه «طریق عشق» در بین برنامه های مختلف شبکه استانی سیما از زائران پیاده و ... از دیگر برنامه های سیمای استانی خراسان رضوی به شمار می‌رود.

captcha