۱۵۰ حافظ ۱۰ جزء دوره‌های حفظ جامعة‌القرآن به رقابت می‌پردازند
کد خبر: 2625599
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
در دانشگاه علم و صنعت؛

۱۵۰ حافظ ۱۰ جزء دوره‌های حفظ جامعة‌القرآن به رقابت می‌پردازند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ۱۵۰ نفر از حافظان ۱۰ جزء دوره تخصصی حفظ یک ساله جامعة‌القرآن روز جمعه ۵ دی به رقابت می‌پردازند.

منیر روحی، مسئول شعبه رسالت جامعة‌القران‌الکریم خواهران، در گفت‌‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، اظهار کرد: روز جمعه، 5 دی رقابت بین 150 نفر از خواهران و برادران دوره تخصصی حفظ یک ساله جامعة‌القرآن برگزار می‌شود.
وی افزود: این آزمون از ساعت 10 در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود. این تعداد افراد مراحل آزمایشی تابستان را با موفقیت سپری کرده‌اند و برای سنجش حفظ 10 جزء قرآن در المپیاد راسخون شرکت می‌کنند.
روحی با بیان اینکه شرکت‌کننده‌ها از شهر تهران، ورامین، کرج و رباط کریم هستند، گفت: المپیاد راسخون مختص طرح دوره تخصصی یک ساله جامعةالقرآن‌الکریم و اهل البیت(ع) است. این دوره از ابتدای مهر به‌طور رسمی آغاز شده است.
مسئول شعبه رسالت جامعة‌القران‌الکریم خواهران عنوان کرد: 48 ساعت بعد از آزمون، نتیجه نهایی افرادی که در این آزمون شرکت کرده‌اند، در سایت جامعةالقرآن‌الکریم به نشانی www.gqk.ir  نمایش داده خواهد شد.
وی ادامه داد: بعد از قرار گرفتن اسامی به کسانی که در این المپیاد شرکت کرده‌اند، گواهی بین‌المللی 10 جزء داده می‌شود. همچنین افرادی که مایل هستند در دوره‌های تخصصی حفظ، روخوانی، روانخوانی، مفاهیم، تفسیر، صوت و لحن و احکام شرکت کنند، می‌توانند با شماره‌های 77292151 ویژه بانوان و 77633027 ویژه آقایان تماس بگیرند.
روحی اظهار کرد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به‌صورت حضوری نیز به نشانی تقاطع اتوبان شهید باقری رسالت، ضلع شرقی روبه‌روی راهنمایی رانندگی منطقه 8 طبقه دوم واحد خواهران بزرگسال مراجعه کنند.

captcha