مروری بر جلسات قرآن عدنان موسوی
کد خبر: 2640376
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
هفته به هفته با قرآنیان خوزستان/

مروری بر جلسات قرآن عدنان موسوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: متن زیر به جلسات قرآن هفتگی سید‌عدنان موسوی می‌پردازد؛ استادی که دارای چندین تالیف قرآنی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، سید‌عدنان موسوی، مؤلف چهار کتاب آموزش قرآن کریم با عناوین آموزش روانخوانی مقدماتی، آموزش روخوانی، آموزش روانخوانی پیشرفته و آموزش گام به گام حفظ است.

وی سال 1354 در شهرستان آبادان متولد شد و اکنون کارشناس ارشد رشته ادبیات عرب است. این فعال قرآنی، شاگردان بنامی همچون شجاع زویدات نفر اول مسابقات بین‌المللی کشور مصر را پرورش داده است.

سیدعدنان موسوی هم‌اکنون در حسینیه مرحوم سید‌علوی شهرستان آبادان واقع در ایستگاه 5 کوی قدس هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا‌ میزبان قاریان و حافظانی از شهرستان‌های آبادان، اروندکنار، امیدیه و... است. بیش از چهار سال از عمر این جلسات قرآنی می‌گذرد. روزهای جمعه نیز در همین مکان به صورت هفتگی آموزش تفسیر قرآن کریم را بر‌عهده دارد. پیش از این نیز به‌مدت یک دهه در مسجد امام باقر(ع) آبادان آموزش‌های قرآنی را بر‌عهده داشته است.

سید‌عدنان داوری مسابقات استانی دانش‌آموزی قرآن کریم استان خوزستان را به‌مدت ده سال بر‌عهده داشته است. همچنین تدریس در کارگاه‌های آموزشی شرکت‌کنندگان در مسابقات کشوری قرآن دانش‌آموزی به همراه مهدی دغاغله، قاسم مقدمی، سعید طوسی نیز در مجموعه فعالیت‌های او مشاهده می‌شود.

captcha