نگاهی به جلسات قرآنی ناصر دغاغله
کد خبر: 2690766
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
هفته به هفته با قرآنیان خوزستان/

نگاهی به جلسات قرآنی ناصر دغاغله

گروه فعالیت‌های قرآنی: نوشتار زیر به جلسات هفتگی ناصر دغاغله در استان خوزستان پرداخته است که همچنان آموزش‌های قرآنی را در خانه پدری ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، ناصر دغاغله سال 64 و در ‌مقطع تحصیلی راهنمایی با همراهی برادر بزرگتر حاج مهدی دغاغله اقدام به تشکیل گروه تواشیح ثقلین کرد و فراگیری قرآن کریم را به‌صورت مستقیم از برادر بزرگتر آغاز کرد.

ناصر دغاغله متولد 1355 در شهرستان اهواز است که به‌دلیل وضعیت شغلی پدر ساکن منطقه عین دو از توابع شهرستان اهواز است.

سال 1367 آغاز حضور مسابقه‌ای ناصر دغاغله در عرصه فعالیت‌های قرآنی است. همراه با گروه تواشیح ثقلین و در قالب گروه پیامبر اعظم(ص) اولین اجرای خود را سال 85 در محضر مقام معظم رهبری ارائه داده‌اند و تاکنون نیز هر سال در محضر معظم‌له اجرای برنامه دارند.

در حال حاضر ناصر دغاغله ساعت 19:30 روزهای جمعه‌ به‌صورت هفتگی در حسینیه صالحین عین دو جلسات آموزش تجوید و صوت و لحن را برگزار می‌کند.

همچنین روزهای یکشنبه‌ هر هفته نیز در ساعت 20 به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز رشته‌های تجوید و صوت و لحن را آموزش می‌دهد.

سه‌شنبه‌های هر هفته نیز برگزاری جلسات تمرین گروه تواشیح ثقلین را در ساعت 20 به میزبانی حسینیه صالحین عین دو عهده‌دار است.

captcha