برگزاری مرحله مقدماتی مسابقه قرآن «جایزه رأس‌الخیمه» امارات
کد خبر: 2723753
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶

برگزاری مرحله مقدماتی مسابقه قرآن «جایزه رأس‌الخیمه» امارات

گروه بین‌الملل: مرحله مقدماتی پانزدهمین دوره مسابقه قرآن «جایزه رأس الخیمه» امارات، در مسجد «الشیخ زاید» شهر رأس الخیمه امارات در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری رسمی امارات، این دوره از مسابقات که از ۲۳ دی‌ماه سال جاری آغاز شده است، تا امروز ۲۸ دی‌ماه ادامه دارد و این رقابت‌های قرآنی با نظارت و حمایت «شیخ سعود بن صقر القاسمی»، حاکم رأس الخیمه برگزار می‌شود.
این دوره از رقابت‌ها با استقبال گسترده و بی‌نظیر علاقه‌مندان قرآنی مواجه شده است، به‌طوری که تعداد شرکت‌کنندگان این دوره به 619 متسابق در بخش آقایان و 581 متسابق در بخش بانوان رسیده است.
همچنین در حاشیه این مسابقه، جلسه‌ای جهت بررسی سازوکارهای کمیته داوران در ارزیابی عملکرد شرکت‌کنندگان و رشته‌های این دوره از مسابقات برگزار شد.
در این جلسه همچنین، فعالیت‌های کمیته‌های مختلف مسابقات از جمله کمیته خبری، کمیته تشریفات و روابط عمومی وابسته به کمیته عالی برگزارکننده مسابقه قرآن «جایزه رأس الخیمه» امارات بررسی شد.
مرحله مقدماتی این مسابقات در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم وحفظ 20 جزء در مسجد «الشیخ زاید» شهر رأس الخیمه برگزار می‌شود، و سایر رشته‌های این مسابقات در مدرسه جدید رأس الخیمه برگزار می‌شود.

captcha