لزوم بهره‌برداری از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در معرفی جنایات داعش
کد خبر: 2728174
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه خدابنده ابراز کرد:

لزوم بهره‌برداری از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در معرفی جنایات داعش

گروه فضای مجازی: می‎توان با بهره‌گیری از ظرفیت شبکه‎های اجتماعی در جهت معرفی جنایت‎های بی‌شرمانه گروه تروریستی داعش اطلاع‎رسانی کرده و از این طریق در راستای انهدام این گروه تکفیری اقدام کرد.

حجت‏‌الاسلام مسلم فیضی، مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه خدابنده در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، حضور داعش در منطقه را موجب نفرت روزافزون مردم از کشورهای غربی و در رأس آن‎ها آمریکا و اسرائیل، دانست و گفت: باید ریشه‎های ایجاد گروه تروریستی داعش برای مردم مشخص شود تا بدین وسیله مانع جذب تعداد بیشتری از مردم جهان به سمت این جریان تکفیری شد.
وی عنوان کرد: در روزهای آغازین حملات تروریستی داعش مصلحت ایجاب می‌کرد که از تبلیغ علیه این گروه تکفیری پرهیز شود، اما با توجه به این‌که امروز آوازه حملات ددمنشانه این گروه تکفیری سراسر جهان را در برگرفته و به تیتر یک بسیاری از پایگاه‌های خبری تبدیل شده است، شایسته است به انحاء مختلف ذات پلید این گروه تروریستی شناسانده شده و برای مقابله با آن برنامه‌ریزی صورت گیرد.

گروه تروریستی به عقوبت کارهای خویش گرفتار خواهد شد
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه خدابنده درخصوص ائتلاف ایجاد شده در بین عناصر اصلی طالبان، القاعده و داعش، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران می‎بایست از ظرفیت سفیران خود در کشورهای مختلف و مراکز فرهنگی بهره گرفته و با استفاده از تشویق نیروهای بومی مناطق، مانع پیشروی‎های گروه تروریستی داعش در این منطقه شود.
حجت‎الاسلام فیضی ادامه داد: همچنین می‎توان با بهره‌گیری از ظرفیت شبکه‎های اجتماعی در جهت معرفی جنایت‎های بی‌شرمانه گروه تروریستی داعش اطلاع‎رسانی کرده و از این طریق در راستای انهدام این گروه تکفیری اقدام کرد.
وی خاطرنشان کرد: دیری نمی‌پاید که این گروه تروریستی به عقوبت کارهای خویش گرفتار شود چراکه سرشت آدمی با خشونت مغایرت داشته و نمی‎تواند جنگ و خونریزی را پیشه کار خویش قرار دهد.
این مقام مسئول در پایان یادآور شد: گروه تروریستی داعش برخاسته از برنامه‌ریزی‎‌های کشورهای غربی است که در روزهای اخیر شاهد آن بودیم که این توطئه، دامن کشورهایی همچون فرانسه را نیز گرفت.

captcha