یادواره «شهدای انقلاب» در آشتیان برگزار می‌شود
کد خبر: 2735548
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
دهه فجر؛

یادواره «شهدای انقلاب» در آشتیان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس اداره بنیاد شهید آشتیان از برگزاری یادوره شهدای انقلاب همزمان با نکوداشت دهه فرخنده فجر در این شهرستان خبر داد.

رمضانعلی چراغعلی‌گل، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آشتیان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: انقلاب اسلامی برپایه عزم و وفاق ملتی با ایمان و یکدل و با رهبری امامی شجاع و بسیار حکیم و دانا شکل گرفته است؛ بنابراین تمامی افراد جامعه باید به هوش باشند و اجازه ندهند که دشمن به نظام مقدس جمهوری اسلامی تجاوز کند.

وی با بیان این مطلب که این شهرستان در دوران انقلاب پنج شهید تقدیم انقلاب کرده است، تصریح کرد: شهدا دین خویش را به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلام ادا کردند و امروز نوبت ماست که به تمامی وظایف و تکالیف محول شده به نحو احسن عمل کنیم.

چراغعلی‌گل در ادامه از برگزاری یادواره شهدای انقلاب در این شهرستان خبرداد و افزود: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای انقلاب همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در روزهای پنج‌شنبه و جمعه مصادف با پنجمین و ششمین روز از دهه فرخنده فجر در نادرآباد از روستاهای توابع این شهرستان برگزار می‌شود.

وی در ادامه برگزاری یادواره شهدای اصناف و شهدای روستای بن‌چنار، بازدید از خاندان معظم شاهد و ایثارگر، برگزاری مسابقات قرآنی، ورزشی و هنری، نواخته شدن زنگ انقلاب و میثاق با شهدا در دبیرستان امام خمینی(ره)، گلباران قبور مطهر شهدای شهر و روستا، برگزاری ایستگاه صلواتی و ارسال پیامک را از دیگر برنامه‌های این شهرستان به مناسبت ایام الله دهه فرخنده فجر اعلام کرد.

چراغعلی‌‌گل برلزوم اجرایی شدن برنامه‌های پربار و مفید توسط مسئولان تأکید کرد و افزود: مسئولان باید تلاش کنند تا برنامه‌های این دهه حاوی مطالب بسیار آموزنده و بازگوکننده وقایع ان دوران به نسل سوم و چهارم باشد.

وی در ادامه ضمن اشاره به لزوم آشنایی هرچه بیشتر نوجوانان با نظام، اضافه کرد: برپایی برنامه‌ها با ظرفیت بسیار بالا و بهره‌گیری از اساتید مجرب و آشنا به وقایع آن دوران می‌تواند در باورهای انقلابی دانش‌آموزان بسیار اثرگذار باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آشتیان در پایان با بیان اینکه مسئولان ذیربط باید به تمامی وظایف خویش به درستی عمل کنند، یادآورشد: تمامی مسئولان امانتدار انقلاب هستند و باید در اجرایی شدن برنامه‌های هرچه باشکوهتر برنامه‌ریزی کنند.

captcha