مساجد ساوه میزبان جشن انقلاب می‌شوند
کد خبر: 2741079
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵

مساجد ساوه میزبان جشن انقلاب می‌شوند

گروه اجتماعی: مسئول نمایندگی دفتر کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد ساوه از برگزاری مراسم ویژه جشن انقلاب در پنج مسجد این شهرستان خبر داد.

محمدمهدی کارکن، نمایندگی دفتر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد ساوه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: مراسم ویژه جشن انقلاب با حضور سخنرانان مطرح کشور و استان در مساجد امیرالمومنین(ع) کانون اهل بیت(ع)، مسجد مسلم بن عقیل کانون حضرت قائم(عج)، مسجد ابوذر کانون سلمان فارسی، محمد رسول الله(ص) کانون نبوت و مسجد علی بن ابیطالب(ع) کانون غدیر ساوه برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان فجر انقلاب نیز در این ایام در مسجد مسلم بن عقیل کانون حضرت قائم(عج) ساوه به این مناسبت دایر می‌شود.

کارکن ادامه داد: مسابقات کتبی و کتابخوانی با عنوان فجرآفرینان نیز بین اعضای کانون‌های مساجد ساوه برگزار می‌شود و به برگزیدگان آن جوایزی اهدا می‌شود.

وی گفت: مسابقات کتابخوانی از متن کتاب صحیفه سجادیه و وصیت‌نامه حضرت امام خمینی(ره) در خصوص انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول از آذین‌بندی سر درب مساجد و خیابان‌های اطراف مساجد در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: به این مناسبت پیامک‌های تبریک دهه فجر از سوی کانون‌ها ارسال می‌شود.

کارکن در ادامه دهه فجر را ایام مبارکی برای بیان آرمان‌های انقلاب به  نسل جوان امروز دانست و گفت: در این ایام ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای مردم به‌ویژه جوانان تبیین شود.

این مقام مسئول در پایان، یادآورشد: موقعیت شناسایی و توجه به جلسات و برنامه‌های دهه فجر می‌تواند نقشه دشمنان را خنثی کرده و نقش مؤثری در راستای پیشبرد اهداف نظام داشته باشد.

captcha