فراخوان سیزدهمین جشنواره رضوی کانون منتشر شد
کد خبر: 2741115
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳

فراخوان سیزدهمین جشنواره رضوی کانون منتشر شد

گروه ادب: فراخوان کارگروه کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با 8 موضوع «نقاشی»، «خوش‌نویسی»، «داستان کوتاه»، «شعرخوانی و مشاعره»، «معرفی شخصیت»، نشریه‌نگاری (کاغذی)، «قصه‌گویی بین‌المللی» و «معرفی کتاب» (کتاب‌سازی) برگزار می‌شود.

بر همین اساس، دو موضوعِ «معرفی شخصیت» و «قصه‌گویی بین‌المللی» ویژه مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون و شش موضوع دیگر برای کودکان و نوجوانان 7 تا 17 ساله در نظر گرفته شده است.

در این فراخوان محورهای موضوعی، شرایط شرکت، شرایط آثار، جوایز برگزیدگان و تقویم اجرایی این جشنواره به صورت کامل بیان شده است.

معرفی شخصیت امام رضا (ع)، خاندان و یاران امام رضا (ع)، احادیث و روایات امام رضا (ع)، سخنان، احادیث و روایت‌های سایر بزرگان در ارتباط با امام رضا(ع)، آداب و رسوم و خاطر‌ه‌های زیارت و کودکان، خانواده‌ی من و حرم امام رضا (ع) و... از جمله محورهای موضوعی این جشنواره به شمار می‌رود.

نشانی ارسال آثار، تمامی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور تعیین شده است.

گفتنی است، سیزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1394 همزمان با میلاد امام رضا (ع) برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای ارتباط با دبیرخانه جشنواره می‌توانند با شماره 88967421 تماس برقرار کنند و فراخوان جشنواره را اینجا ببینند.

captcha