آغاز فعالیت آموزشگاه نوین حفظ قرآن در اندونزی
کد خبر: 2746321
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹

آغاز فعالیت آموزشگاه نوین حفظ قرآن در اندونزی

گروه بین‌الملل: شعبه دار‌القرآن الکریم آستان مقدس حسینی در اندونزی، از آغاز فعالیت آموزشگاه نوین حفظ قرآن کریم جهت مرور و تثبیت حفظیات قرآن‌آموزان در «جاکارتا» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه دارالقرآن الکریم آستان مقدس حسینی، این آموزشگاه پیشرفته که مجهز به ابزار نوین شنیداری ویژه حفظ قرآن کریم است؛ با هدف بالا بردن سطح قرائت در میان قرآن‌آموزان این کشور راه‌اندازی شده است.

«محمدباقر المنصوری»، ناظر شعبه دارالقرآن الکریم آستان مقدس حسینی در اندونزی، در این باره تصریح کرد: این آموزشگاه در بالا بردن عملکرد حفظ و تلاوت قرآن‌آموزان تأثیر بسیار مهم و واضحی خواهد داشت.

وی افزود: قرآن‌آموزان بعد از گوش فرا دادن به صدای قاریان حرفه‌ای در این آزمایشگاه در عملکرد حفظ قرآن خود شاهد تأثیر مثبتی خواهند بود.

المنصوری در ادامه با اشاره به امکانات این مرکز اشاره کرد: این آموزشگاه شامل اتاقی مجهز به ادوات و وسایل صوتی برای 14 نفر و نیز صندلی مجهز به هدفون برای هر نفر است؛ به طوریکه هر قرآن‌آموز می‌تواند، جداگانه به قرآن گوش فرا دهد.

یادآور می‌شود، دارالقرآن الکریم آستان مقدس حسینی شعبه اندونزی، سه‌شنبه، 30 دی‌ماه، نیز نخستین دوره آموزشی خود موسوم به «دوره امام حسین(ع)» ویژه آموزش و تربیت مربیان قرآن کریم را با مشارکت 23 مربی از استان‌های مختلف اندونزی به پایان رساند. 

captcha