۳۰ محفل انس با قرآن در استان مرکزی برپا می‌شود
کد خبر: 2762180
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
همزمان با دهه فجر؛

۳۰ محفل انس با قرآن در استان مرکزی برپا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان مرکزی از برگزاری ۳۰ محفل انس با قرآن همزمان با دهه فجر با همکاری کانون‌های مساجد استان خبر داد.

حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول کمیته ستاد مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، انتقال مفاهیم و ویژگی‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های جوان و نوجوان از جمله اهداف این کمیته برشمرد.

وی اظهار کرد: برگزاری جشن‌های ویژه کودکان و نوجوانان و مسابقات بزرگ روزنامه‌دیواری با موضوع انتقال مفاهیم اساسی دهه فجر و مسابقات کتابخوانی از مکتوبات انقلاب از برنامه‌های این کمیته در ایام دهه فجر است.

وی با اشاره به برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس و دانشگاه‌ها و همایش بصیرت با محوریت بازگویی دستاوردهای فرهنگی دینی انقلاب اسلامی، گفت: در دهه فجر امسال همچنین علاوه بر تشکیل 30 محفل انس با قرآن کریم با همکاری کانون‌های مساجد استان و پخش نوای الله اکبر از مساجد در شب 22 بهمن، اعضای هیئت امناء مساجد با خانواده‌های معظم شهدای روستایی دیدار خواهند کرد.

افتتاح 26 کانون فرهنگی ـ هنری در مساجد شهری و روستایی استان

مسئول کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان به افتتاح 26 کانون فرهنگی ـ هنری در مساجد شهری و روستایی استان در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: به‌منظور تقویت و رشد فکری نوجوانان و جوانان بیش از 50 کتابخانه در سطح مساجد استان تجهیز خواهند شد و جشن‌های مردمی در محله‌ها و مساجد سراسر استان طی ایام دهه فجر برگزار می‌شوند.

این مقام مسئول در پایان، حضور جمعی اعضای پایگاه‌های فرهنگی - هنری مساجد در راهپیمایی شکوهمند بیست و دوم بهمن و مراسم بزرگداشت سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی را از دیگر برنامه‌های این کمیته در ایام الله دهه مبارک فجر عنوان کرد.

captcha