کتاب «انقلاب اسلامی در شوشتر و گتوند» چاپ شد
کد خبر: 2762257
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸

کتاب «انقلاب اسلامی در شوشتر و گتوند» چاپ شد

گروه هنر: کتاب «انقلاب اسلامی در شوشتر و گتوند» به نویسندگی محمدعلی اسدی چاپ شد.

محمدعلی اسدی مؤلف کتاب «انقلاب اسلامی در شوشتر و گتوند» در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، با بیان اینکه این کتاب به موضوع بررسی روند پیروزی انقلاب اسلامی در شهرهای شوشتر و گتوند می‌پردازد، گفت: حوادث ثبت شده در کتاب از دوران مشروطه شروع می‌شود و به همه جریانات سیاسی و اجتماعی دو شهر تا سال 56 می‌پردازد. با اوج‌گیری انقلاب اسلامی در سال 56 مهم‌ترین فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در این دو شهر به‌طور مفصل طی مصاحبه‌هایی با افراد انقلابی بازگو شده است.

وی با بیان اینکه این کتاب شامل مصاحبه‌ها، اسناد و تصاویری از دو شهر شوشتر و گتوند در سال​های منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: برای تهیه کتاب «انقلاب اسلامی در شوشتر و گتوند» با بیش از 200 نفر مصاحبه شد و نام بیش از 90 نفر از آنها در کتاب ذکر شده است.

اسدی با بیان اینکه از سال 90 تألیف این کتاب را آغاز کرده‌ است، گفت: انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی این کتاب را چاپ و در 1500 نسخه تکثیر کرده است.

مؤلف کتاب «انقلاب اسلامی در شوشتر و گتوند» هدف از انتخاب موضوع انقلاب اسلامی برای تألیف این اثر را حفظ و نگه‌داشت آثار و اسناد انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این کتاب 14 بهمن با حضور دکتر اشرفی معاون پژوهش مرکز اسناد انقلاب اسلامی رونمایی خواهد شد.

captcha