شهید «الله‌دادی» افتخار دیگری بر اسناد ملت ایران اضافه کرد
کد خبر: 2764414
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۲

شهید «الله‌دادی» افتخار دیگری بر اسناد ملت ایران اضافه کرد

گروه اندیشه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: شهید الله‌دادی برگ زرین و افتخار دیگری بر اسناد ملت ایران اضافه کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان روز گذشته، 5 بهمن در گردهمایی شورای فرهنگ عمومی استان ‌با حضور حجت‌الاسلام شاه‌مرادی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: ارتقای کیفیت شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها از اهداف برگزاری این همایش است.
وی با گرامیداشت یاد سردار شهید الله‌دادی مدافع حرم افزود: شهید الله‌دادی برگ زرین و افتخار دیگری بر اسناد ملت ایران اضافه کرد.
فلاح عنوان کرد: شهادت این سردار نشان داد که لشکر خط‌شکن ثارالله کماکان در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی در حال جانفشانی است.
وی با ارائه گزارشی از عملکرد شوراهای فرهنگ عمومی استان کرمان عنوان کرد: تاکنون شورای فرهنگ عمومی اعتباری برای انجام کار پژوهشی و تحقیقی برای آماده کردن یافته‌‌های پژوهشی و تصمیم‌گیری نداشته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: امسال برای نخستین‌بار اعتبار مختصری در این زمینه لحاظ شده که برای نگه داشت شورا مفید است.
فلاح خاطرنشان کرد: شوراهای فرهنگ عمومی با بحران دستور کارهای مؤثر و پژوهشی در ارتباط با فرهنگ عمومی مواجه هستند.
وی افزود: شورای فرهنگ عمومی استان کرمان طی سال‌های گذشته از شوراهای نمونه بوده و جلسات منظم را برگزار کرده است و طی دو سال اخیر 17 جلسه برگزار کردیم.
فلاح ادامه داد: در این جلسات موضوعات بررسی شده 40 عنوان و طرح‌های مصوب آن 47 مورد بوده که اغلب جنبه تصویبی کمیته و کارگروه‌ها را دارد.
وی بیان کرد: از اهم تصمیمات شورا می‌توان به مسائل مربوط به طرح ترافیک، نشاط اجتماعی و نقش نهادها، علل و عوال مؤثر بر خودکشی و دگرکشی، ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان و ... اشاره کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به عملکرد شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان‌های کرمان گفت: طی دو سال گذشته 18 جلسه با 42 موضوع و 44 مصوبه در شوراهای شهرستانی برگزار شده است.
وی اظهار کرد: مهمترین مصوبات این جلسات تقویت باورهای دینی، بررسی سیاست‌های کلی جمعیت ابلاغی رهبر و ارائه طرح پیشنهادی، نهضت مطلاعه مفید است.

captcha