انتشار قطع جیبی «مفاتیح‌الحیات» تا پایان سال/ 40 اثر جدید در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
کد خبر: 2765428
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۶
مدیر انتشارات اسراء خبر داد:

انتشار قطع جیبی «مفاتیح‌الحیات» تا پایان سال/ 40 اثر جدید در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

گروه ادب: مدیر انتشارات اسراء از انتشار قطع جیبی «مفاتیح‌الحیات» تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: ۴۰ عنوان اثر جدید برای عرضه در نمایشگاه کتاب آتی آماده می‌شود.

مصطفی امرائی، مدیر انتشارات بین‌المللی اسراء، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره انتشار «مفاتیح‌الحیات» گفت: انتشارات اسراء با توجه به استقبال مخاطبان از این کتاب و درخواست ارائه آن در قطع‌های گوناگون، چاپ قطع جیبی کتاب «مفاتیح‌الحیات» را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: نخستین شماره جیبی این کتاب تا پایان سال جاری روانه بازار نشر می‌شود که به صورت کامل و با اندازه قلم(فونت) ریزتر است. از سوی دیگر ویرایش‌هایی در این نسخه انجام شده است که بیشتر این ویرایش‌ها در باب خانواده بوده و از چاپ 175 به بعد را شامل می‌شود.

امرائی با بیان اینکه این قطع جیبی «مفاتیح‌الحیات» با شمارگان 5 هزار نسخه منتشر می‌شود، گفت: این امر در راستای درخواست مخاطبان و جابه‌جایی و حمل آسان آن انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به آثار منتشر شده در سال جاری بیان کرد: در حوزه نشر، امسال 40 اثر جدید در قالب مجلات پژوهشی ارائه شده است که نمونه‌ای از این آثار در هفته پژوهش رونمایی شد، همچنین 131 عنوان کتاب در سال جاری منتشر شده که بیش از 60 درصد آنها تجدید چاپی هستند.

امرائی افزود: انتشارات اسراء برای حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 40 عنوان کتاب جدید عرضه خواهد کرد که از این تعداد 28 اثر زیر چاپ بوده و تا پایان سال روانه بازار نشر می‌شود.

مدیر انتشارات بین‌المللی اسراء با بیان اینکه تا زمان برپایی نمایشگاه کتاب تهران به صورت فراگیر عناوین متعددی به چاپ می‌رسد، یادآور شد: «عدل در اسلام»، «امامت»، «تفسیر آموزشی قرآن برای دانشگاه‌ها» از جمله عناوینی است که تهیه شده و در دست چاپ است.

captcha