یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی ماهان برگزار می‌شود
کد خبر: 2771345
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۵
در ایام‌الله دهه فجر؛

یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی ماهان برگزار می‌شود

گروه سیاسی: مسئول نمایندگی ارشاد اسلامی ماهان گفت: در ایام‌الله دهه فجر یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی شهر ماهان برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، مهدی خالقی، مسئول نمایندگی ارشاد اسلامی ماهان دیروز سه‌شنبه، 7 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های دهه فجر گفت: این ایام‌الله باید برای مردم دهه شادابی و نشاط باشد و فضا آن طور آذین‌بندی شود که مردم را به یاد جشن‌های سال‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی بیندازد.
وی نظام جمهوری اسلامی ایران را نظامی مردم‌سالار برشمرد و افزود: حکومت‌های غربی حکومت‌هایی مردم‌ستیز هستند و دشمنان این نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی همانند حیوانات درنده‌ای هستند و به دنبال این بودند تا بتوانند به امنیت این نظام و اهداف کلی انقلاب اسلامی ضربه بزنند.
مسئول نمایندگی ارشاد اسلامی ماهان خاطرنشان کرد: امروز به کوری دشمنان، ایران اسلامی یکی از امن‌ترین کشورهای دنیاست و مردم و مسئولان باید قدر این نعمت را بدانند و شکرگزار خداوند خویش باشند.
خالقی با اشاره به ایستادگی مردم ایران در مقابل انواع هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب گفت: دهه فجر به معنای واقعی ریشه حکومتی که 2500 سال بر محوریت مردم‌ستیزی و پر از ظلم و ستم بود را محو کرد و این اتفاق میمون و مبارک به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و بیعت خدایی مردم صورت گرفت.
وی با تشریح برنامه‌های دهه فجر امسال ماهان تصریح کرد: رژه موتوری، نواختن زنگ انقلاب، افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان انقلاب و افتتاحیه اکران فیلم‌های رشد از برنامه روز اول این دهه است.
خالقی افزود: برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری ویژه نوآموزان، برگزاری کوهپیمایی خانوادگی، برگزاری جشن و کارگاه‌های آموزشی در پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد و روستاهای این شهر، برگزاری جشن دانشجویی و افتتاحیه مسابقات بین‌المللی کوهنوردی جام فجر در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته از دیگر برنامه‌های این دهه در ماهان است.
وی اظهارکرد: برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی، برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان در امامزاده حسین(ع) جوپار، جشنواره غذا توسط آموزش و پرورش ماهان، اجرای صبحگاه مشترک، برگزاری شب شعر، جشن ویژه اصناف، جشن در مکان تاریخی شاه نعمت‌الله ولی، ویزیت رایگان، حضور در راهپیمایی 22 بهمن و نورافشانی در شب پیروزی انقلاب اسلامی از مهمترین برنامه‌های این ایام است.
مسئول نمایندگی ارشاد اسلامی ماهان از عدم وجود گروه‌های هنری در این شهر انتقاد کرد و از مسئولان مربوطه خواست تا دراین زمینه چاره‌اندیشی شود، خاطرنشان کرد: سخنران روز 22 بهمن ماهان محمدمهدی زاهدی نماینده مرم کرمان و راور درمجلس شورای اسلامی است.

captcha