پخش مستند پنجمین مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان از شبکه قرآن سیما
کد خبر: 2775780
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۶

پخش مستند پنجمین مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان از شبکه قرآن سیما

گروه فعالیت‌های قرآنی: مستند پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان نهم و دهم بهمن از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مستند پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان که کاری از گروه اجتماعی و مستند شبکه قرآن سیما است، امشب 9 بهمن‌ماه و جمعه‌شب 10 بهمن‌ماه در دو قسمت 30 دقیقه‌ای به روی آنتن این شبکه تلویزیونی می‌رود.
برنامه امشب از ساعت 17 تا 17:30 به روی آنتن شبکه قرآن سیما خواهد رفت. همچنین، قسمت دوم این مستند تلویزیونی که به زوایای مختلف پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان از جمله؛ زمان و مکان برگزاری، رقابت‌های رشته حفظ و قرائت، هیئت داوران و برنامه‌های جانبی این دوره از مسابقات می‌پردازد جمعه از ساعت 20:30 تا 21 به روی آنتن شبکه قرآن سیما می‌رود.
برنامه‌سازان و عوامل این مستند تلویزیونی طی روزهای برگزاری پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان در سالن همایش‌های برج میلاد و دیگر محل‌هایی که دانشجویان برای بازدید و برنامه‌های جانبی حضور داشتند، اقدام به تصویربرداری کرده‌اند.
یادآور می‌شود، پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان به همت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی از 11 تا 14 دی‌ماه با حضور نمایندگانی از 47 کشور جهان در رشته‌ حفظ کل و قرائت تحقیق در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.‌

captcha