رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران وارد استان مرکزی شد
کد خبر: 2779924
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
عصر امروز؛

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران وارد استان مرکزی شد

گروه اجتماعی: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور عصر امروز، ۹ بهمن وارد استان مرکزی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام شهیدی، رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور و معاون رئیس جمهور در بدو ورود با حضور در یادمان شهدای گمنام تفرش به این عزیزان ادای احترام کرده و قبور شهدا را گلباران کرد.

وی با حضور در فرمانداری تفرش در جمع مسئولان استانی و شهرستان قرار گرفت و از حضور در شهرستان ابراز خرسندی کرد و گفت: حضور در بین ایثارگران توفیقی است که نسیب بنده شده است.

شهیدی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ عاشوراست؛ لذا سفارش مقام معظم رهبری است که باید این فرهنگ ترویج یابد؛ چراکه آرامش امروز ما از فعالیت‌ها و فداکاری‌های دیروز شهداست.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا با رئیس جمهور دیدارهایی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: با برگزاری برنامه‌های استانی و شهرستانی درصدد رفع مسائل و مشکلات ایثارگران هستیم.

شهیدی ادامه داد: در همین رابطه به استان‌های مختلفی سفر کرده‌ایم و در همین راستا از شهرستان‌های استان مرکزی تاکنون به اراک، محلات و دلیجان سفر کرده‌ام.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه حدود 3 میلیون و 200 هزارنفر در کشور ایثارگر وجود دارد، یادآور شد: رقم بالایی از جامعه را خانواده‌های این عزیزان در برمی‌گیرد.

وی اضافه کرد: تمامی تلاش ما و همکاران‌مان در سراسر کشور این است که بتوانیم گام‌هایی برداریم که رضایت خانواده شهدا را به‌دنبال داشته باشد.

شهیدی با اشاره به اینکه کشور ما امروز در منطقه یک کشور باثباتی است، یادآور شد: ایران اسلامی نقش اول را در منطقه و خاورمیانه دارد؛ لذا ما هرچه داریم از این شهدا وجانبازان و خانواده‌های آنهاست.

در این سفر سه معاون بهداشت و درمان، معاونت توسعه بنیاد شهید، معاونت تعاون و امور اجتماعی و مدیرکل دفتر ایشان را همراهی می‌کنند و در این دیدار چهره به چهره پای درد و دل ایثارگران می‌نشینند.

همچنین مراسم استقبال رئیس بنیاد شهید کشور با حضور نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شواری اسلامی، سرپرست استانداری مرکزی و جمعی از مسئولان استانی همراه بود.

یادآور می‌شود؛ تفرش 108 شهید، 256 جانباز و 18 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

captcha