اعلام اسامی منتخبان هشتمین مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در بخش آقایان
کد خبر: 2786061
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۹

اعلام اسامی منتخبان هشتمین مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در بخش آقایان

گروه فعالیت‌های قرآنی: هشتمین مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش آقایان که ۱۰ بهمن‌ماه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب به کار خود پایان داد، منتخبان خود را شناخت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آقایان برتر هشتمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) که با حضور حدود هزار نفر همراه بود، مشخص شد.
این آقایان طی روزهای هشتم تا دهم بهمن‌ماه، در سه رشته حفظ، قرائت ترتیل و تحقیق در دو رده سنی بالای 16 سال و زیر 16 سال در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه(یادمان شهدای هفتم تیر) با هم به رقابت پرداختند که شب گذشته 10 بهمن‌ماه با برپایی مرحله نهایی این مسابقات و معرفی برگزیدگان همراه بود.
مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با اعطای لوح تقدیر و اهدای مدال افتخار و هدایای نقدی رتبه‌های اول تا سوم هر رشته، همراه بود که اسامی برترین‌ها به شرح ذیل است؛
در مقطع زیر 16 سال؛
در رشته حفظ پنج جزء هادی حسینی از قم (دریافت جایزه نقدی 750 هزار تومان)، مهران محمودی هاشمی از تهران(دریافت جایزه نقدی 500 هزار تومان) و محمدجواد منتظری از تهران (دریافت جایزه نقدی 400 هزار تومان) به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند.
در رشته حفظ 10 جزء امیرحسین علیزاده از استان تهران (دریافت جایزه نقدی یک میلیون و 500 هزار تومان)، مهدی آقاجانی از استان گیلان (دریافت جایزه نقدی یک میلیون و 200 هزار تومان) و امیرحسین زرگری از استان مازندران (دریافت جایزه نقدی یک میلیون تومان) مقام اول تا سوم را بدست آوردند.
در رشته حفظ 20 جزء مهدی نوروزی از استان مازندران (دریافت جایزه نقدی 2 میلیون تومان)، سجاد فیاض‌بخش از خراسان شمالی (دریافت جایزه نقدی یک میلیون و 500 هزار تومان) و محمدامین اسلامی از استان البرز(دریافت جایزه نقدی یک میلیون و 250 هزار تومان) به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.
محمدحسین بهزادفر در رشته حفظ کل از استان تهران (دریافت جایزه نقدی 3 میلیون تومان)، امیرحسین شریفی‌زاده از استان تهران (دریافت جایزه نقدی دو میلیون و 500 هزار تومان) و علیرضا سیفی از استان البرز(دریافت جایزه نقدی 2 میلیون تومان) به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
در رشته قرائت ترتیل محمدمهدی بیگی از تهران (دریافت جایزه نقدی 1 میلیون تومان)، محمدحسین باغی از تهران (دریافت جایزه نقدی 750 هزار تومان) و میثم بهادری از استان زنجان(دریافت جایزه نقدی 500 هزار تومان) حایزین مقام اول تا سوم شدند.
در رشته قرائت تحقیق امیرعلی یادگاری از تهران (دریافت جایزه نقدی یک میلیون و 500 هزار تومان)، علی فتوحی از تهران (دریافت جایزه نقدی 1 میلیون تومان) و ابوالفضل علی‌آبادی از سبزوار (دریافت جایزه نقدی 750 هزار تومان) به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

در مقطع بالای 16 سال
در رشته حفظ پنج جزءعلی قنبری از استان البرز (دریافت جایزه نقدی 750 هزار تومان)، مهدی نجاری‌نژاد از استان خوزستان(دریافت جایزه نقدی 500 هزار تومان) و اسماعیل نظری از استان قزوین (دریافت جایزه نقدی 400 هزار تومان) به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند.
در رشته حفظ 10 جزء محمدلائینی از استان مازندران (دریافت جایزه نقدی یک میلیون و 500 هزار تومان)، عبدالله الله‌وردی از تهران(دریافت جایزه نقدی یک میلیون و 200 هزار تومان) و امین فیاضی از استان خراسان(دریافت جایزه نقدی یک میلیون تومان) مقام اول تا سوم را بدست آوردند.
در رشته حفظ 20 جزء عبدالله میاحی از استان خوزستان (دریافت جایزه نقدی 2 میلیون تومان)، حمید رحمتی از خراسان شمالی (دریافت جایزه نقدی یک میلیون و 500 هزار تومان) و محمدرضا احمدی از استان قم (دریافت جایزه نقدی یک میلیون و 250 هزار تومان) به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.
در رشته حفظ کل موسی معتمدی از استان اصفهان (دریافت جایزه نقدی 3 میلیون تومان)، رمضان‌علی ایزانلو از خراسان شمالی (دریافت جایزه نقدی دو میلیون و 500 هزار تومان) و محمدمهدی رجبی از استان خراسان رضوی(دریافت جایزه نقدی 2 میلیون تومان) به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
در رشته قرائت ترتیل محمدجواد جاوری از تهران(دریافت جایزه نقدی 1 میلیون تومان)، ابوالفضل خلیلی از تهران (دریافت جایزه نقدی 750 هزار تومان) وعلی‌اکبر کاظمی از استان یزد (دریافت جایزه نقدی 500 هزار تومان) حایزین مقام اول تا سوم شدند.
در رشته قرائت تحقیق سعید پرویزی از تهران (دریافت جایزه نقدی یک میلیون و 500 هزار تومان)، مجید زینعلی از استان اصفهان (دریافت جایزه نقدی 1 میلیون تومان) به عنوان نفرات اول و دوم و رتبه سوم مشترکاً شامل مهدی ساعد از همدان و محمدحسن موحدی از تهران (دریافت جایزه نقدی 750 هزار تومان) شد.

مطالب مرتبط
captcha