مسابقه کتابخوانی «نهج‌البلاغه و ترجمه قرآن» در دانشگاه‌های شازند
کد خبر: 2788195
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
به‌مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود؛

مسابقه کتابخوانی «نهج‌البلاغه و ترجمه قرآن» در دانشگاه‌های شازند

گروه اجتماعی: رئیس کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شازند از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع نهج‌البلاغه و ترجمه قرآن در دانشگاه‌های این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام فاضل فاضلی، رئیس کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شازند در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: همزمان با ایام الله دهه فرخنده فجر برنامه‌های مختلفی از سوی این کمیته در دانشگاه‌های این شهرستان به اجرا درمی‌آید.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری پیرامون علل و عوامل تشکیل انقلاب اسلامی ایران و نقش امام خمینی(ره) در به ثمر رسیدن این انقلاب از جمله این برنامه‌هاست، اظهار کرد: در همین راستا نمایشگاه‌های عکس با موضوع انقلاب در دانشگاه‌های شهرستان برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام فاضلی عنوان کرد: اجرا و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، آذین‌بندی محوطه دانشگاه  و دیدار داشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه شهرستان نیز از برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت این ایام است.

وی برگزاری پنجمین دوره کتابخوانی ویژه اساتید و کارکنان را نیز از برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت گرامیداشت یوم الله دهه فجر دانست و ادامه داد: ثبت نام از از علاقه‌مندان در این مسابقه آغاز شده است و تا 25 بهمن ادامه دارد.

حجت‌الاسلام فاضلی با اشاره به اینکه این مسابقه در رشته‌های نهج‌البلاغه، ترجمه قرآن، زیارت عاشورا و زیارت جامعه کبیره برگزار می‌شود، عنوان کرد: زمان برگزاری مسابقه 27 بهمن ماه است.

وی مطرح کرد: از دیگر برنامه‌هایی که همزمان با ایام پرخیر و برکت دهه فجر در دانشگاه‌های این استان برگزار می‌شود دیدار با خانواده شهدا وعطر افشانی و گلباران قبور شهدا  در راستای تجدید میثاق و عهد و پیمان با این بزرگواران است.

فاضلی اضافه کرد: تشویق جامعه دانشگاهی به منظور حضور پرشور و گسترده در مراسم جشن ایام الله دهه فجر و به ویژه حضور همگانی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نیز از برنامه‌هایی است که در ایام‌الله دهه فجر بسیار برآن تأکید می‌شود.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: از تمامی نهادها و ارگان‌ها از جمله فرمانداری و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان که در برنامه‌ریزی های کمیته دانشجویی همکاری داشتند، سپاسگزاریم.

captcha