حماس خواستار تشکیل «ائتلاف بزرگ اسلامی ـ عربی» شد
کد خبر: 2788231
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷

حماس خواستار تشکیل «ائتلاف بزرگ اسلامی ـ عربی» شد

گروه بین‌الملل: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) خواستار تشکیل «بزرگترین ائتلاف اسلامی ـ عربی» برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس شد که تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای یهودی‌سازی سراسر اراضی اشغالی فلسطین انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری صفا فلسطین، خلیل الحیه، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن بیان این مطلب خاطرنشان کرد: اخراج اشغالگران صهیونیست از سرزمین فلسطین نیازمند تشکیل «بزرگترین ائتلاف ملی و قومیتی اسلامی ـ عربی» است و همه اقشار امت باید تمامی توان و امکانات خود را برای ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی بسیج کنند.
 
وی افزود: امت عربی و اسلامی همچنان باید قطب‌نمای خود را به سمت فلسطین تنظیم کند تا خدای نکرده زمانی از خواب بیدار نشویم که دیگر فلسطینی بر روی نقشه جهان نباشد؛ چرا که رژیم صهیونیستی به صورت 24 ساعته سعی در یهودی‌سازی سراسر اراضی اشغالی فلسطین را دارد.
 
الحیه در پایان تأکید کرد: دشمن صهیونیستی از سال‌ها قبل تمامی خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است و جنگ اخیر نوار غزه بهترین دلیل برای اثبات این مدعاست. وی افزود: این رژیم زبانی جز زبان سلاح و مقاومت را نمی‌فهمد.

captcha