ابقای مدیرعامل پیشین اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان
کد خبر: 2789379
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

ابقای مدیرعامل پیشین اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طی اولین جلسه هیئت مدیره جدید اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان، حجت‌الاسلام امیدیان، مدیرعامل پیشین این اتحادیه ابقا شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اولین جلسه هیئت مدیره جدید اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان لرستان، پنج‌شنبه گذشته، نهم بهمن‌ماه، ساعت 10 تا 12 در دفتر اتحادیه با موضوع انتخاب هیئت رئیسه و مدیرعامل جدید  برگزار شد.

در این جلسه که حجت‌الاسلام مهدی امیدیان به عنوان مدیرعامل اتحادیه مؤسسات، مجتبی پادروند به عنوان رئیس هیئت مدیره، مهتاب سیاهتیری به عنوان نائب رئیس، فاطمه چراغی به عنوان دبیر و معصومه زندی‌زاده، سیدماشاءالله شاهرخی به عنوان اعضای هیئت مدیره و سیدپیمان هاشمی و روح‌الدین بلواسی به عنوان اعضای علی‌البدل با اتفاق آرا معین شدند.

همچنین در هیئت بازرسی نیز شکوفه شیربندی به عنوان رئیس و و فرصت محمدیان، به عنوان عضو هیئت بازرسی و هادی بوالحسنی باغجمالی، بازرس علی‌البدل مشخص شدند.

اولین جلسه با حضور بهروز حسنوند، نماینده دارالقرآن استان لرستان همراه بود و مقرر شد در جلسه آینده آئین‌نامه داخلی اتحادیه تصویب شود و در دستور کار قرار گیرد.

captcha