ولایت فقیه؛ از اساسی‌ترین عوامل مانایی انقلاب/ 1030 پروژه در فارس به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 2790545
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
استاندار فارس اظهار کرد:

ولایت فقیه؛ از اساسی‌ترین عوامل مانایی انقلاب/ 1030 پروژه در فارس به بهره‌برداری می‌رسد

گروه اجتماعی: احمدی یکی از اساسی‌ترین عامل مانایی و پویایی انقلاب اسلامی را ولایت فقیه دانست و افزود:‌ تمام تحولات اخیر منطقه که در راستای بیداری اسلامی شکل گرفت، به برکت رهبری انقلاب اسلامی ماست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سیدمحمد احمدی، استاندار فارس امروز، 11 بهمن در نشست صمیمانه با خبرنگاران و عکاسان خبری  این استان ضمن تبریک فرا رسیدن و گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: در حالی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که از ابتدای پیروزی آن توطئه‌های فراوانی بر علیه از پا درآوردن این انقلاب پشت سر نهاده‌ایم.
وی، مذاکرات 1+5 را گواهی بر مقاومت این انقلاب در مقابل سردمداران زور و قدرت و استکبار جهانی دانست و افزود: علی‌رغم تمام این مشکلات بحمد الهی انقلاب اسلامی ایران توانست به خوبی از این مشکلات عبور کند و اقتدار خود را روز به روز گسترش دهد.
احمدی با تأکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ابراز کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل شمارش نیست آن هم با وجود پشت سر گذاشتن 8 سال دفاع مقدس و تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی فراوانی که بر سر راه ملت ایران اسلامی گذاشتند اما با تمام این تفاسیر نظام اسلامی از سازندگی غافل نبوده است و دستاوردهای فراوانی در طی عمر با برکت انقلاب اسلامی برای ملت ایران به ارمغان آورده است.
استاندار فارس با بیان اینکه دولت تدبیر و امید دستاوردهای زیادی را به همراه داشته است، گفت: جهت‌گیری‌های مثبت رئیس جمهور در عرصه‌های مختلف موجب رفع بسیاری از مسائل و مشکلات کشور شده است.
وی با بیان اینکه در سال آینده اعتبارات عمرانی 10 درصد افزایش خواهد داشت تا بتوانیم در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت کنیم، گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی پایداری و ماندگاری در مقابل تمام مشکلات در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی بود که دشمنان برای آن ایجاد کرده بودند.
احمدی با تأکید بر اینکه اگر مردم ما در صحنه نبودند، قطعاً این افتخارات نصیب ما نمی‌شد، یکی از اساسی‌ترین عامل مانایی و پویایی انقلاب اسلامی را ولایت فقیه دانست و افزود:‌ تمام تحولات اخیر منطقه که در راستای بیداری اسلامی شکل گرفت، به برکت رهبری انقلاب اسلامی ماست.
استاندار فارس بر لزوم قدردانی از نعمت ولایت فقیه تأکید کرد و گفت: اتحاد و همدلی مردم یکی از ستون‌های اساسی این انقلاب است که در استان فارس نیز این نقش به خوبی نمایان بوده و هست زیرا این استان در دوران دفاع مقدس و سازندگی کشور نقش برجسته‌ای را ایفا کرد.
وی، استان فارس را استان فرهنگی و علمی کشور دانست و افزود: این استان علاوه بر قابلیت‌های مختلف ادبی، هنری، گردشگری و غیره در بعد از انقلاب اسلامی نیز نقش برجسته‌ای در تولید ثروت ملی و سازندگی کشور داشته است.
احمدی در ادامه از اجرای 1030 پروژه در عرصه‌های مختلف در ایام دهه فجر سال جاری در استان فارس خبر داد و گفت: اعتبار این پروژه‌ها یک هزار و 600 میلیارد تومان است که در عرصه‌های مختلف آبرسانی، جاده و غیره به بهره‌برداری خواهند رسید ضمن اینکه بخش خصوصی نیز در این میان نقش قابل توجهی ایفا کرده‌اند.
استاندار فارس خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها استان فارس می‌تواند وارد مرحله‌ای از مراحل رشد و توسعه اقتصادی شود و آینده درخشانی در عرصه‌های مختلف خواهد داشت.
وی در بخش پایانی سخنان خود از تخصیص سه ردیف بودجه عمرانی برای استان فارس در سال آینده خبر داد و گفت: احداث بیمارستان شماره 2 نمازی، حفظ و احیای تالاب‌ها و دریاچه‌های استان فارس و احیا و مرمت تخت جمشید و پاسارگاد سه پروژه‌هایی هستند که در سال آینده بودجه مستقل دریافت خواهند کرد.

captcha