مسابقات «مصباح» در مؤسسه مهد قرآن اصفهان برپا شد
کد خبر: 2820235
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸

مسابقات «مصباح» در مؤسسه مهد قرآن اصفهان برپا شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مرحله شهرستانی، مسابقات «مصباح» در مؤسسه مهد قرآن اصفهان طی دو روز ۱۶ و ۱۷ بهمن‌ماه برپا شد.

سیدعلی موسوی‌زاهد، معاونت برنامه‌ریزی و نظارت مهد قرآن کریم اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام این خبر گفت: مرحله شهرستانی مسابقات «مصباح» در مؤسسه مهد قرآن اصفهان طی دو روز 16 و 17 بهمن ماه برپا شد.

وی در ادامه گفت: مسابقات مصباح در دو مرحله شهرستانی و استانی برگزار می‌شود که مرحله اول در 10 حوزه شهرستانی چون؛ خوانسار، آران و بیدگل، گوگد، خمینی‌شهر، شاهین‌شهر، شهر رضا، دولت‌آباد، درچه و دو حوزه در شهر اصفهان صورت گرفت.

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات در مهد قرآن اصفهان تصریح کرد: مجموعا هزار و 600 نفر در این مسابقات شرکت کرده‌اند که از این تعداد 200 نفر از میان آقایان و 1400 نفر بانوان بودند.

وی یادآور شد، شرکت‌کنندگان از روند اطلاع‌رسانی و برگزاری این مسابقه رضایت داشتند و نتایج تا 20 بهمن‌ماه اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان به مرحله استانی راه می‌یابند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مرضیه کربلائی
|
-
|
۱۳۹۳/۱۱/۱۹ - ۰۰:۳۹
0
0
نحوه اطلاع رسانی جالب نبود امامسابقه دادن بصورت تک نفره وبدور ازهمهمه خوب بود کاش اشکالاتمان را به ما اعلام میکردند تا بدانیم واصلاح کنیم
captcha