برگزاری تظاهرات بزرگ پاکستانی‌ها در محکومیت شیعه‌کشی
کد خبر: 2859550
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۴

برگزاری تظاهرات بزرگ پاکستانی‌ها در محکومیت شیعه‌کشی

شعب خارجی: بزرگترین تظاهرات اعتراضی شهروندان پاکستانی در محکومیت جنایات طالبان و حملات انتحاری که منجر به شهادت جمع زیادی از شیعیان شده، به‌ سمت کراچی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) این تظاهرات با هدف محکومیت افزایش ترور شیعیان و حمله به مسجد جامع شکارپور و مسجد جامع پیشاور که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها تن از شیعیان پاکستان شده است، انجام می‌گیرد.

این تظاهرات به سرپرستی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مقصود علی ڈومکی، رئیس مرکز تبلیغات اسلامی و از مسئولان مجلس وحدت مسلمین با حضور احزاب شیعی از استان سند آغاز شده و به‌ سمت کراچی ادامه دارد.

هزاران تن از شیعیان مناطق مختلف شهرهای مختلف استان سند به سرپرستی علما راهی کراچی شده و احزاب شیعی اعلام کرده‌اند که تحصن را در برابر ساختمان سروزیری ایالت سند تا زمانی ادامه خواهد دادند که ارتش اعلام کند علیه گروه‌های تکفیری تدابیر جدی اتخاذ خواهد کرد.
لازم به ذکر است، ارتش در مناطق قبیله‌ای وزیرستان علیه طالبان در حال عملیات است اما شیعیان خواستار اقدام جدی دولت در داخل شهرها نیز هستند، چون احزاب تکفیری زیادی در داخل شهرها به‌عنوان حامیان اصلی طالبان به‌شمار می‌روند که هر روز دست به اقدام تروریستی علیه شیعیان می‌زنند.

captcha