تمسک به قرآن راه علاج آسیب‌های اجتماعی است
کد خبر: 2900212
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
محمد‌‌اسماعیل سعیدی:

تمسک به قرآن راه علاج آسیب‌های اجتماعی است

کانون خبرنگاران نبأ/ سید محمد حسینی: نماینده مردم تبریز گفت: فاصله‌گیری از مفاهیم قرآنی و ارزش‌های اسلامی و فرهنگ قرآنی منجر به پیدایش و تشدید مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه شده است و تنها راه علاج آن‌ها تمسک به قرآن کریم است.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، محمد‌‌اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در همایش ملی استاد شهریار و قرآن با تأکید بر اهمیت برگزاری مسابقات قرآنی، اظهار کرد: برگزاری چنین مسابقاتی در جهت ترویج فرهنگ قرآنی و ارزش‌های اسلامی در جامعه مؤثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین مراسم‌هایی باعث می‌شود که شخصیت‌های قرآنی و کسانی که زمانی با قرآن انس گرفته بودند، در جامعه به خوبی شناسانده شوند، افزود: چنین برنامه‌هایی جهت توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه و شناساندن افراد فرهیخته و اهل قرآن مؤثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه در کمیسیون اجتماعی مجلس برای حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی از راه علاج ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه بهره برده‌ایم، تصریح کرد: یافتن راه‌حل‌های مشکلات و آسیب‌های اجتماعی از طریق انس با قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس قرار گرفته است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فاصله گرفتن از ارزش‌های اسلامی و فرهنگ قرآنی منجر به پیدایش و تشدید آسیب‌های اجتماعی در جامعه شده است، گفت: تنها راه حل و علاج مشکلات اجتماعی تمسک به قرآن کریم است چرا که اکنون تشدید این مشکلات در جامعه موجب نگرانی مردم و خانواده‌ها شده است.

سعیدی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های اسلامی و فرهنگ قرآنی بنا شده است و نباید از چنین ارزش‌هایی در جامعه فاصله بگیریم.

captcha