قرآن دانشجویی از نیمه دوم اسفند عرضه می‌شود/ مروری بر محصولات قرآنی سال ۹۳
کد خبر: 2908541
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶
محمد بابایی:

قرآن دانشجویی از نیمه دوم اسفند عرضه می‌شود/ مروری بر محصولات قرآنی سال ۹۳

گروه ادب: مدیر اجرایی و ارتباطات مرکز طبع و نشر قرآن با اشاره به محصولات قرآنی که در سال ۹۳ توسط این مرکز تولید شده‌اند، عنوان کرد: قرآن دانشجویی از جمله این محصولات است که از نیمه دوم اسفندماه در بازار نشر عرضه می‌شود.

محمد بابایی، مدیر اجرایی و ارتباطات مرکز طبع و نشر قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، درباره عملکرد این مرکز در سال 93 و اینکه چه آثاری را در طول سال جاری به بازار نشر ارائه کرده‌اند، عنوان کرد: فعالیت گسترده کارشناسان این مرکز در طول 5، 6 سال در قالب قرآن دانشجویی طی امسال به چاپ رسید.
وی با بیان این مطلب افزود: امیدوارم که در سال جاری بتوانیم عرضه قرآن دانشجویی را آغاز کنیم. این مصحف شریف دستاورد بسیار خوب مرکز طبع و نسخه‌ای پرحجم و سنگین بود که سرانجام به نتیجه رسید.
بابایی در ادامه توضیحات خود گفت: البته درباره چاپ این مصحف شریف مشکلاتی را در صفحه‌بندی و ویرایش داشتیم که خوشبختانه برطرف شد و چاپ آن صورت گرفت.
وی با اظهار امیدواری از اینکه عرضه این مصحف شریف در نیمه دوم اسفندماه آغاز شود، عنوان کرد: مراسم رونمایی و معرفی جدی این مصحف را در ایام برپایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌کنیم، زیرا فرصت مناسبتری برای این منظور است.
بابایی ادامه داد: درصدد آن هستیم که در پایان سال 93 عرضه این کار را آغاز کنیم. چاپ این مصحف شریف، از اقدامات مهم مرکز طبع و نشر بوده است.
وی همچنین از انجام اقدامات مناسب در حوزه نشر دیجیتال قرآن کریم یاد کرد و افزود: در این راستا نسخه دیجیتال قرآن دانش‌آموزی را که نسخه مکتوب آن را در ابتدای سال جاری عرضه کردیم، در پایان سال 93 به جامعه ارائه می‌کنیم.
بابایی عنوان کرد: این اقدام از آن رو انجام می‌شود که این محصولات قرآنی در دسترس دانش‌آموزان علاقه‌مند قرار گیرد. قطعاً آموزش و پرورش نیز کمک می‌کند تا این نسخه دیجیتالی با گستره مناسب در سطح کشور توزیع شود.

captcha